Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради за I квартал 2018 року

На виконання власних повноважень роботу трудового архіву Лисичанської міської ради спрямовано на приймання та зберігання документів з кадрових питань ліквідованих підприємств, установ, організацій, та виконання за цими документами довідок соціально-правового характеру для оформлення та перерахунку пенсій.

Трудовий архів Лисичанської міської ради найбільший з архівних установ Луганської області за кількістю документів, що знаходяться на зберіганні; за кількістю довідок соціально-правового характеру, що виконуються; за площею приміщень.

Подробнее...

Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за I квартал 2018 року

На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Лисичанської міської ради спрямовано на зберігання документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність відділу — три посадові особи місцевого самоврядування: начальник відділу, головний спеціаліст і спеціаліст I-ї категорії.

Відділ має 2 робочих кімнати для працівників (33 м2) та 6 архівосховищ (122 м2) с документами НАФ, протяжність стелажного обладнання складає 441 погонний метр.

Станом на 01.01.2018 року на зберіганні в архівному відділі знаходилось 11620 документів постійного зберігання 37 фондів. Впродовж I-го кварталу 2018 року на зберігання надійшло 55 одиниць зберігання від Лисичанського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Відділу у м. Лисичанську Головного управління Держгеокадастру у Луганській області. В результаті експертизи цінності документів тимчасового зберігання за 2012 рік Окружної виборчої комісії № 107 з виборів народних депутатів України сформовано справи постійного зберігання нового фонду — Колекції документів з виборів народних депутатів України за 2012, 2018 роки.

Подробнее...

Про роботу відділу комп'ютерного забезпечення Лисичанської міської ради в 2017 році

Відділ комп’ютерного забезпечення Лисичанської міської ради займався впровадженням нових інформаційних технологій. Була оптимізована локальна інформаційна мережа Лисичанської міської ради з керованим доступом до мережі Інтернет та системою захисту від зовнішніх кибератак.

Здійснюється технічна підтримка сайту Лисичанської міської ради та його електронної пошти. Створений і підтримується сайт Новодружеської міської ради. В процесі створення сайти для УПСЗН і відділу освіти.

За допомогою іноземних партнерів з UCBI був здійснений запуск електронного реєстру територіальної громади та системи управління електронною чергою в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Лисичанська. Надаємо технічну підтримку Центру з надання адміністративних послуг.

Подробнее...

Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за І квартал 2018 року

Станом на 01.04.2018 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 728 сімей, з них правом першочергового отримання житла користуються 265 сімей, правом позачергового одержання житла — 185 сімей.

За І квартал 2018 року на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 8 сімей. Знято з квартирного обліку 6 сімей. Відмовлено у постановці на квартирний облік 1 особі.

За звітний період розподілено та надано 9 квартир повторного заселення, з них: 1 квартира надана громадянам, які користуються правом позачергового отримання житла, 2 — правом першочергового отримання житла, 4 — громадянам, які перебувають у загальній черзі; 2 — як відселення зі зруйнованого під час проведення АТО будинку № 17 по кв. Східний у м. Лисичанську.

Подробнее...

Про роботу відділу культури Лисичанської міської ради у 2017році

Діяльність відділу культури Лисичанської міської ради була направлена на популяризацію кращих зразків професійного і аматорського мистецтва, забезпечення розвитку професійного мистецтва і народної творчості, проведення культурологічних мистецьких акцій до державних, міських свят.

Штат відділу культури укомплектовано в повному обсязі та налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника. В червні проведено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії.

У 2017 році до відділу культури надійшло 2603 одиниці кореспонденції, що на 449 одиниці більше ніж у 2016 році, із них 14% від керівників закладів культури; 12% — документи облдержадміністрації та обласного управління культури; 6% — документи вищих органів влади.

Кількість вихідної кореспонденції склала 1041 одиниць, що на 272 одиниці більше ніж у минулому році.

Подробнее...

Про результати роботи управління власності Лисичанської міської ради за 2017 рік

Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.

Проведення спеціалістами управління систематичного моніторингу за всіма напрямками забезпечує високий рівень показників надходжень до місцевого бюджету.

Використання методів управління комунальним майном за 12 місяців 2017 року забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 15,2 млн.грн., в т.ч. за такими видами доходів: