Про звернення громадян, які надійшли на адресу органів місцевого самоврядування міст Лисичанська, Новодружеська та Привілля протягом 2020 року
- Аналіз звернень громадян
- 06.01.2021
Протягом 2020 року до органів місцевого самоврядування міст Лисичанська, Новодружеська та Привілля надійшло 4077 звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 2236, або на 35% менше, ніж за аналогічний період 2019 року (6313).
Із загальної кількості звернень поштою, у тому числі електронною, надійшло 3050 звернень. 462 звернення отримано на особистому прийомі громадян.
Від вищих органів влади у 2020 році надійшло 399 звернень, що на 105 більше, ніж у 2019 році.
Повторних звернень зареєстровано 9 (у 2019- 28), колективних — 105, що на 74 менш, ніж торік (179).
Основними питаннями, які були порушені у колективних зверненнях, є: забезпечення водо — та електропостачання, експлуатація та ремонт житлового фонду, тарифи на житлово-комунальні послуги та їх якість, ремонт автодоріг, погашення заборгованості з заробітної плати тощо.
Звіт про звернення, які надійшли на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська протягом листопада 2020 року
- Аналіз звернень громадян
- 03.12.2020
Протягом листопада 2020 року на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська надійшло 342 звернення громадян. На адресу вищих органів влади надійшло 8 звернень.
Тематика звернень громадян підіймала питання житлово-комунального характеру (190 звернень), соціального захисту населення (86 звернень), охорони здоров’я (21 звернення), а також питання освіти, виховання, пасажирських перевезень, захисту прав споживачів, виплати заборгованості заробітної плати тощо.
Про звернення громадян, які надійшли на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська протягом жовтня
- Аналіз звернень громадян
- 05.11.2020
Протягом жовтня 2020 року на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська надійшло 280 звернень громадян. На адресу вищих органів влади надійшло 10 звернень.
Тематика звернень громадян піднімала питання житлово-комунального характеру, соціального захисту населення, охорони здоров’я, забруднення атмосферного повітря, пасажирських перевезень, мовної політики, захисту прав споживачів, працевлаштування тощо.
Мешканці селища шахти «Матроська» щиро дякують за надану допомогу
- Аналіз звернень громадян
- 31.08.2020
Напередодні міських свят на ім’я керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Олександра Заїки надійшли слова щирої подяки від мешканців селища шахти «Матроська» за надану допомогу у вирішенні проблемних питань району та надані послуги від комунальних закладів міста та меценатів.
А саме жителі району дякують:
- в.о. директора Лисичанського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Любові Павловій та всьому колективу за якісне надання послуг;
- начальнику ЛКП ЖЕК №8 Володимиру Сиротину за рішення соціальних проблем селища;
До міської ради протягом тижня надійшло 77 звернень громадян
- Аналіз звернень громадян
- 17.07.2020
З 10 по 16 липня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.
Найбільш актуальними у зверненнях містян залишаються питання водопостачання та водовідведення: відновлення послуг централізованого водопостачання, забезпечення якісного надання послуг, чистки каналізаційного колодязю на прибудинкових територіях, усунення течії та проведення ремонту каналізаційної системи.
Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 135 звернень громадян
- Аналіз звернень громадян
- 13.07.2020
З 3 по 9 липня до Лисичанської міської ради надійшло 135 звернень громадян, більшість з яких порушували питання відсутності водопостачання та водовідведення. На адресу вищих органів влади надійшло 2 звернення.
Найбільш актуальними у зверненнях містян залишаються питання житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, охорони здоров’я, захисту прав споживачів тощо.
До міської ради протягом тижня надійшло 73 звернення громадян
- Аналіз звернень громадян
- 03.07.2020
З 26 червня по 2 липня до Лисичанської міської ради надійшло 73 звернення громадян. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.
Найбільш актуальними у зверненнях містян залишаються питання житлово-комунального господарства, водопостачання та водовідведення.
Зокрема, тематика звернень, порушувала питання видалення та обрізки аварійних дерев, будівництва дитячого майданчика, відновлення вуличного освітлення та дорожнього покриття, ремонту трубопроводу та систем каналізації, відновлення послуг водопостачання. А також питань тепло-, газо- та електропостачання, освіти і виховання.
Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 97 звернень громадян
- Аналіз звернень громадян
- 25.06.2020
Протягом тижня, з 19 по 25 червня, до Лисичанської міської ради надійшло 97 звернень громадян. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.
Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання водопостачання та водовідведення: відновлення водопостачання, ліквідація поривів водопроводу, ремонту роботи мережі водопостачання.
До Лисичанської міської ради надійшло 313 звернень громадян
- Аналіз звернень громадян
- 19.06.2020
З 9 по 18 червня до Лисичанської міської ради надійшло 313 звернень громадян, з них близько 200 — на Урядову «гарячу лінію» з питань відсутності водопостачання. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.
Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання ремонту покрівель та фундаментів будинків, вивозу сміття, проведення ремонтних робіт асфальтового покриття на тротуарах та прибудинкових територіях, проведення вуличного освітлення, покосу трави та обрізки дерев.
Протягом минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 41 звернення громадян
- Аналіз звернень громадян
- 05.06.2020
Протягом тижня, з 29 травня по 4 червня, до Лисичанської міської ради надійшло 41 звернення громадян.
Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання ремонту покрівель будинків, вивозу сміття, проведення ремонтних робіт асфальтового покриття на тротуарах та прибудинкових територіях, усунення причин перебоїв у постачанні електроенергії та налагодження якісного надання послуг з електропостачання.
Продовжують надходити звернення громадян із питань водопостачання та водовідведення: відновлення водопостачання, ліквідація поривів водопроводу, ремонту роботи мережі водопостачання, усунення заторів у каналізаційних колодязях, ліквідації стічних канав.
Еще статьи...
- Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян
- Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 48 звернень громадян
- Протягом останніх двох тижнів до Лисичанської міської ради надійшло 79 звернень громадян
- Протягом минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 140 звернень громадян