Інформація про звернення громадян, які надійшли у серпні 2021 року

 Протягом серпня до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 318 звернень громадян:

  • – 95 письмових (80 – поштою, 15 – електронною поштою),
  • – 200 дзвінків на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
  • – 23 під час особистого прийому громадян та дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.
  • За даний період отримано 17 колективних звернень.

    Подробнее...

Про звернення громадян, які надійшли у липні 2021 року

 Протягом липня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 337 звернень громадян:

  • — 108 письмових (89 — поштою, 19 — електронною поштою),
  • — 198 дзвінків на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
  • — 31 під час особистого прийому громадян та дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

    Подробнее...

Інформація про звернення громадян, які надійшли у червні 2021 року

 Протягом червня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 280 звернень громадян:

- 78 письмових (67 - поштою, 11 - електронною поштою),

- 180 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 22 – під час особистого прийому громадян та дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

Подробнее...

Інформація про звернення громадян, які надійшли у травні 2021 року

Протягом травня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації надійшло 213 звернень громадян:

— 77 письмових (55 — поштою, 22 — електронною поштою),

— 121 — дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови Луганської облдержадміністрації,

— 15 звернень — дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

До органів влади надійшло 10 звернень громадян, в яких порушені питання житлово-комунального господарства (ремонт системи водовідведення у квартирі, скарга на сусідів щодо водопостачання, колективне звернення мешканців проти будівництва в місті сміттєпереробного заводу, відключення квартири від центрального опалення, відновлення асфальтового покриття на прибудинковій території будинків № 222 та № 224 по вул. ген. Потапенка, зріз дерев біля будинку № 224 по вул. ген. Потапенка), соціального захисту населення (призначення субсидії, відшкодування витрат на дорогу до міста Сєвєродонецьк для проведення медичної процедури — гемодіалізу) тощо.

Подробнее...

Інформація про звернення громадян, які надійшли у квітні 2021 року

 Протягом квітня до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 326 звернень громадян, що на 63 звернення менше, ніж у березні (389 звернень):

- 99 письмових (91 - поштою, 8 - електронною поштою),

- 213 дзвінків на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 14 звернень на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

З вищестоящих органів влади надійшло 10 звернень громадян з наступних питань:

Комунального господарства:

- капітальний ремонт покрівлі школи № 5;

Подробнее...

Про звернення громадян, які надійшли у березні 2021 року

1-638Протягом березня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 389 звернень громадян:

- 171 письмове (165- поштою, 6 - електронною поштою),

- 207 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 11 звернень - дзвінки на телефонну «гарячу лінію» ВЦА м. Лисичанська.

З вищестоящих органів влади надійшло 13 звернень громадян з наступних питань:

Комунального господарства:

  • - відновлення водопостачання жителям смт Мирна Долина;

Подробнее...

Про звернення громадян, які надійшли у лютому 2021 року

b32000b24e93Протягом лютого 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 459 звернень громадян, з яких:

  • — 154 письмових (130 — поштою, 24 — електронною поштою),
  • — 292 дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
  • — 13 дзвінки на телефонну «гарячу лінію» ВЦА м. Лисичанська.

З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 170 звернень, 85 з яких стосувались підвищення тарифів, ремонту покрівель, відновлення освітлення вулиць міста та сходових клітин у під’їздах будинків, благоустрою територій, вилову безпритульних тварин, вивозу сміття, виплати ЄСВ.

Подробнее...

Про звернення громадян, які надійшли до ВЦА м. Лисичанська у січні 2021 року

Протягом січня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 214 звернень громадян:

- 36 письмових (27 — поштою, 9 — електронною поштою),

- 164 — дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 14 звернень-дзвінків на телефонну «гарячу лінію» ВЦА м. Лисичанська.

Подробнее...

Про звернення громадян, які надійшли на адресу органів місцевого самоврядування міст Лисичанська, Новодружеська та Привілля протягом 2020 року

Протягом 2020 року до органів місцевого самоврядування міст Лисичанська, Новодружеська та Привілля надійшло 4077 звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 2236, або на 35% менше, ніж за аналогічний період 2019 року (6313).

Із загальної кількості звернень поштою, у тому числі електронною, надійшло 3050 звернень. 462 звернення отримано на особистому прийомі громадян.

Від вищих органів влади у 2020 році надійшло 399 звернень, що на 105 більше, ніж у 2019 році.

Повторних звернень зареєстровано 9 (у 2019- 28), колективних — 105, що на 74 менш, ніж торік (179).

Основними питаннями, які були порушені у колективних зверненнях, є: забезпечення водо — та електропостачання, експлуатація та ремонт житлового фонду, тарифи на житлово-комунальні послуги та їх якість, ремонт автодоріг, погашення заборгованості з заробітної плати тощо.

Подробнее...

Звіт про звернення, які надійшли на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська протягом листопада 2020 року

Протягом листопада 2020 року на адресу військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська надійшло 342 звернення громадян. На адресу вищих органів влади надійшло 8 звернень.

Тематика звернень громадян підіймала питання житлово-комунального характеру (190 звернень), соціального захисту населення (86 звернень), охорони здоров’я (21 звернення), а також питання освіти, виховання, пасажирських перевезень, захисту прав споживачів, виплати заборгованості заробітної плати тощо.

Подробнее...