Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 57 звернень громадян

 Протягом тижня, з 7 по 13 лютого, до Лисичанської міської ради надійшло 57 звернень громадян, із яких: 17 - письмових, 2 - під час особистих прийомів, 38 - дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту водопровідних труб та каналізаційної системи, відновлення послуг електропостачання, незадовільного опалення приміщень та зменшення оплати за теплопостачання, надання матеріальної допомоги на лікування, пільгового проїзду, підвищення розміру та виплати субсидій.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 70 звернень громадян

 Протягом тижня, з 31 січня по 6 лютого, до Лисичанської міської ради надійшло 70 звернень громадян, з яких 24 – письмових, 12 - під час особистих прийомів, 34 - дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання ремонту системи водовідведення (каналізації) та усунення поривів на водопровідній мережі, перебоїв та відсутності послуги електропостачання, зниження тарифів на послугу теплопостачання, надання матеріальної допомоги на лікування та низка інших питань соціального захисту населення.

Подробнее...

За останній тиждень січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян

З 24 по 31 січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян, з яких: 30 – письмові, 6 – під час особистих прийомів, 41 – дзвінки на Урядову гарячу лінію (з них 2 – дзвінки на гарячу лінію ОДА). На адресу вищих органів влади надійшло 3 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання з відсутності водопостачання та ремонту систем водовідведення, відключення від системи централізованого опалення, неякісного надання послуг та відсутності електропостачання, надання безкоштовних медичних послуг, забезпечення пільговими ліками у межах програми «Доступні ліки» та низка питань стосовно соціального захисту населення.

Подробнее...

Минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 73 звернення громадян

Минулого тижня, з 6 по 12 листопада, до Лисичанської міської ради надійшло 73 звернення громадян, із яких 14 — письмові, 2 — під час особистих прийомів, 47 — дзвінки на Урядову гарячу лінію. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.

На сьогоднішній день у письмових та усних зверненнях громадян актуальними є питання ремонту системи водовідведення (каналізації) та усунення поривів на водопровідній мережі.

Подробнее...

Минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 89 звернень громадян

Минулого тижня, з 8 по 14 листопада, до Лисичанської міської ради надійшло 89 звернень громадян, із яких 29 - письмові, 5 - під час особистих прийомів, 55 - дзвінки на Урядову гарячу лінію. На адресу вищих органів влади надійшло 6 звернень та 2 звернення від Народного депутата України Олександра Сухова.

На сьогоднішній день у письмових та усних зверненнях громадян актуальними є питання водопостачання та ремонту системи водовідведення (каналізації).

Окрім того, тематика письмових та усних звернень порушувала питання житлово-комунального господарства, тепло-, газо-, електропостачання, надання матеріальної та соціальної допомоги, питань освіти та виховання, а також - охорони здоров’я.

Подробнее...

Минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 81 звернення громадян

Минулого тижня, з 19 по 26 липня, до Лисичанської міської ради надійшло 81 звернення громадян, з яких 43 — письмові, 11 — під час особистих прийомів, 27 — дзвінки на Урядову гарячу лінію. На адресу вищих органів влади надійшло 3 звернення та 30 — від народного депутата України Сергія Шахова.

Подробнее...

Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до міських рад міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля за перше півріччя 2019 року

Звернення громадян — це показник якості та ефективності роботи органів місцевого самоврядування, індикатор рівня соціально-економічного розвитку міста, а кількість вирішених звернень, по суті, порушених питань свідчать про рівень виконання обов’язків органів місцевого самоврядування перед громадою міста.

Забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності, дає можливість ще більш оперативно реагувати на звернення. Стиль робочого діалогу, максимального наближення міської ради до потреб членів громади став для працівників міської ради обов’язковим і домінуючим.

Подробнее...

Про розгляд звернень громадян, які надійшли на розгляд до Лисичанської міської ради у березні - квітні 2019 року

Всього

Письмові

На особистих прийомах

УГЛ

Всього звернень

879

196

80

603

Питання:

Вирішено позитивно

 

248

 

80

 

22

 

146

Роз’яснено

630

120

58

452

Взято до уваги

5

-

5

-

Направлено за належністю

5

-

5

Подробнее...

Благодарность за подготовку избирательного участка 440943

Председатель избирательного участка 440943 Надежда Холодова выражает благодарность директору ОДО «Лисичанский желатиновый завод» Ивану Семенову за содействие в обеспечении избирательного участка, а также директору Владимиру Сиротину, мастеру Ольге Мустафе и коллективу ЖЭКа № 8 за подготовку избирательного участка.

В преддверии пасхальных и майских праздников Надежда Ивановна искренне желает всем мира и здоровья, семейного счастья и благополучия, достатка.

С уважением, председатель избирательного участка 440943 Надежда Холодова