До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері ресторанного господарства

Звертаємо вашу увагу, що 30 грудня 2020 року набрала чинності постанова Головного державного санітарного лікаря України № 57 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», у зв’язку з чим втратила чинність постанова Головного державного санітарного лікаря України від 02.06.2020 № 32 «Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Що нового з’явилося у постанові № 57 від 30.12.2020?

У закладі громадського харчування повинна бути призначена особа, відповідальна за дотриманням протиепідемічних заходів у закладі, яка пройшла відповідний інструктаж.

Подробнее...

Моніторингові перевірки тривають!

З метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних вимог в умовах адаптивного карантину вчора, 17 грудня, мобільною групою до якої увійшли представники відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ, Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області та Лисичанського відділу поліції ГУНП в Луганській області було обстежено 13 об’єктів торгівлі продовольчими товарами та 5 об’єктів торгівлі непродовольчими товарами.

Під час проведення заходів моніторингу проводилася роз’яснювальна робота щодо дотримання протиепідемічних заходів в умовах дії карантину по COVID −19.

Подробнее...

У Лисичанську відбувся спільний рейд по дотриманню вимог протиепідемічних заходів суб'єктами господарювання

Вчора, 19 листопада, у Лисичанську пройшла чергова моніторингова перевірка 22-ох об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення, в якій взяли участь спеціалісти відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська, фахівці Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області, співробітники Лисичанського ВП ГУНП в Луганській області.

Під час заходів моніторингу проведено інформаційну роботу з керівниками, працівниками та відвідувачами вищезазначених об’єктів з питань неухильного дотримання протиепідемічних заходів щодо попередження захворювання на СOVID-19 та обмежень, визначених постановою КМУ від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Подробнее...

Шановні суб'єкти господарювання та споживачі!

Жодні новорічні святкування не обходяться без головної прикраси даного дійства — ялинки.

Напередодні новорічних свят нагадуємо вам, що роздрібна торгівля новорічними ялинками вважається законною при наявності на кожній новорічній ялинці самоклеючої етикетки або пластикової бирки з серією та номером.

Подробнее...

Спільна робоча нарада з питань роботи інформаційно-консультаційної служби «гаряча лінія»

18 листопада у військово-цивільній адміністрації м. Лисичанська спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно зі спеціалістами відділу споживчого ринку було проведено робочу нараду з питань роботи консультативно-інформаційної служби «гаряча лінія». Цей захід є частиною виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.

Під час наради були обговорені найгостріші проблеми, які виникають при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання типових ситуацій, наданні відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Подробнее...

Про використання державної мови закладами торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг

 З 16 січня 2021 року сфера обслуговування повинна перейти виключно на українську мову. Відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі постачальники послуг, незалежно від форм власності, зобов’язані обслуговувати споживачів та надавати інформацію про товари та послуги державною мовою (оформлення куточка споживача, ярликів цін, меню, прейскурантів цін тощо)

Отже, у супермаркеті, кафе, аптеці, перукарні, на АЗС або у банку, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Персональне обслуговування клієнта іншою мовою може здійснюватися тільки на його прохання.

Подробнее...

Триває проведення роз'яснювальної роботи з питань захисту прав споживачів

Вчора, 18 листопада, спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області разом з фахівцями відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ проведено спільний захід.

Захід відбувся з метою проведення роз’яснювальної роботи та надання консультацій споживачам і суб’єктам господарювання ТК «Донбас» у межах виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р.

Подробнее...

У Лисичанську тривають спільні моніторингові перевірки за дотриманням вимог протиепідемічних заходів суб'єктами господарювання

 Сьогодні, 3 грудня, з метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів в умовах карантину у черговий раз була проведена моніторингова перевірка об'єктів торгівлі та побутового обслуговування населення.

У заході взяли участь спеціалісти відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська, фахівці Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області, співробітники Лисичанського ВП ГУНП в Луганській області. Всього було перевірено 37 об'єктів - 19 продовольчих магазинів, 17 непродовольчих магазинів, 1 перукарня.

Під час моніторингу проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з керівниками, працівниками та відвідувачами об’єктів з питань неухильного дотримання протиепідемічних заходів щодо попередження захворювання на СOVID-19 та обмежень, визначених Постановою КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Подробнее...

Наказом Мінекономіки скасовується обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій!

2 жовтня 2020 року офіційно набув чинності наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1130 від 16.06.2020 «Про затвердження Змін до деяких наказів та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 року N349».

Зазначеним наказом остаточно скасовується обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій, що стає черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм.

Подробнее...

Рейди з метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів тривають

26 листопада відбувся черговий рейд з моніторингових перевірок об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та об’єктів з надання послуг. З метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів співробітники відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ спільно з фахівцями Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області та співробітниками Лисичанського відділу поліції ГУНП в Луганській області перевірили 26 об’єктів (12 непродовольчих магазинів, 8 продовольчих магазинів, 5 закладів ресторанного господарства та 1 перукарню).

В обстежених об’єктах порушень санітарного законодавства та порушень в організації протиепідемічних заходів не виявлено.

Подробнее...

Що робити, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Подібні ситуації трапляються нерідко. При цьому, намагаючись з’ясувати ситуацію у касира чи продавця-консультанта, у відповідь можна почути сумнівне пояснення: «проводилася переоцінка, не встигли замінити цінники». А на вимогу покупця продати товар за ціною, вказаною на ціннику реакція представників продавця буває ще цікавішою, як от: «не хочете — не беріть» або «можемо тільки оформити повернення товару».

Неактуальність цінників — проблема не покупців, тому ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною.

Подробнее...