Дії споживача у разі виявлення недоліків у виконаній роботі

У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

· безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

· відповідного зменшення ціни виконаної роботи(наданої послуги);

Подробнее...

Право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі відмови обміну товару належної якості споживач має право скласти претензію за наданим нижче зразком.

Подробнее...

Дії споживача у разі придбання непродовольчих товарів неналежної якості

У разі придбання непродовольчих товарів неналежної якості споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

· пропорційного зменшення ціни;

· безоплатного усунення недоліків в розумний строк;

Подробнее...