Проблеми та перспективи роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську

Інформація на засідання виконавчого комітету 18.04.2017

Сьогодні питання функціонування Центрів надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) розглядається не тільки через призму якості, законності, дотримання термінів, а й через призму децентралізації, що призводить до значного розширення переліку послуг, що надаються через ЦНАП, більша частина яких делеговані.  Не виключенням є і ЦНАПу м. Лисичанську.

Основними завданнями ЦНАП залишаються:

  • — організація надання адміністративних послуг в найкоротші терміни і при мінімальній кількості відвідувань заявників;
  • — спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання;
  • — надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій з питання вимог та порядку надання адміністративних послуг.

    Подробнее...

Щодо виконання делегованих повноважень з контролю за дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів підприємствами торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговува

З метою покращення торговельного і побутового обслуговування населення, в межах реалізації повноважень відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», посадовими особами відділу розвитку споживчого ринку управління економіки протягом 2016 року було проведено 59 обстежень, з них 20 планових та 39 позапланових обстежень суб’єктів господарювання на предмет дотримання законодавства про захист прав споживачів, правил торговельного обслуговування.

Подробнее...

Про роботу загального відділу Лисичанської міської ради у 2016 році

Забезпечення чіткої організації діловодства в міській раді, здійснення контролю за термінами проходження та виконання документів, які надійшли до Лисичанської міської ради — основні функції загального відділу.

Документообіг 2016 року склав 11123 документа (6251 — вхідних документів, 4872 — вихідних), що на 3068 документів більше, ніж у 2015 році.

Подробнее...

Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2016 р.

За 2016р. до загального фонду бюджету міста надійшло доходів 611,5 млн.грн., у тому числі:

  • — власних надходжень міського бюджету — 176,3 млн.грн.;
  • — субвенцій з державного та обласного бюджетів — 416,9 млн.грн.;
  • — дотацій з державного та обласного бюджетів — 18,3 млн.грн.

    Подробнее...

    Про роботу відділу культури лисичанської міської ради у 2016 році

    Штат відділу культури налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника. Станом на 01.01.2017 року посада головного спеціаліста є вакантною.

    У 2016 році до відділу культури надійшло 2154 одиниці кореспонденції, що на 443 одиниці більше ніж у 2015 році. із них 15,5% від керівників закладів культури, що майже на 4% більше у порівнянні з минулим роком; 12% — документи облдержадміністрації та обласного управління культури, що майже на 3% менше у порівнянні з 2015 роком; 6,5% — документи вищих органів влади, що на 2,5% більше ніж у минулому році.

    Подробнее...

О состоянии здоровья населения г. Лисичанска, совместной работе Территориального медицинского объединения и исполкома Лисичанского городского совета в 2016 году

По состоянию на 01.01.2017г. общая численность населения, которое проживает на территории города, составляет — 115916 чел., в том числе детей до 18 лет — 17775 чел. (12 месяцев 2015г. — 117353 чел., в том числе детей до 18 лет — 18121 чел.).

Система здравоохранения города представлена сетью лечебно-профилактических учреждений, в том числе:

  • — Центр первичной медико-санитарной помощи № 1 фактическая мощность — 548 пос. (плановая — 1015 пос.);
  • — Центр первичной медико-санитарной помощи № 2 фактическая мощность — 650 пос. (плановая — 550 пос.);
  • — Центральная городская больница им. Титова фактическая мощность — 1003 пос. (плановая — 1030 пос.);
  • — Стоматологическая поликлиника фактическая мощность — 292 пос. (плановая — 70 пос.);
  • — Городская детская больница фактическая мощность — 346 пос. (плановая — 300 пос.).

    Подробнее...

    Про роботу відділу праці управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за 2016 рік

    Відповідно до делегованих повноважень в сфері соціального захисту та Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013 № 115 проведена повідомна реєстрація 63 колективних договорів підприємств, установ, організацій, в тому числі 39 змін та доповнень до них.

    Протягом звітного періоду забезпечувалось здійснення моніторингу стану погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах міста. Інформація щодо стану боргів із заробітної плати постійно висвітлювалась на веб-сайті Лисичанської міської ради. Зокрема, за статистичними даними, станом на 01.12.2016 загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати становила 78733,0 тис. грн., в тому числі по підприємствах:

    Подробнее...

Про роботу управління власності Лисичанської міської ради у 2016 році

Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.

Використання методів управління комунальним майном у 2016 році забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 14,2 млн.грн., в т.ч. за такими видами доходів:

  • — орендна плата за землю, земельний податок — 12,3 млн.грн.;
  • — орендна плата за нерухоме майно (крім земельних ділянок) — 1,25 млн.грн.;
  • — приватизація комунального майна, продаж земельних ділянок — 0,38 млн.грн.;
  • — плата за користування місцями розміщення спеціальних конструкцій — 0,28 млн.грн.
  • Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкомів міських рад мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля протягом 2016 року

    Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення конституційних прав та законних інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань діяльності виконкому лисичанської міської ради, відповідальним обов’язком його посадових і службових осіб.

    Робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

    Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкомів міських рад мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля у 2016 році, можна зробити наступні узагальнення.

    Протягом 2016р. до міських рад мм. Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля надійшло 2247 звернень громадян, що на 386 звернень, або на 17 % більше, ніж у 2015 році (1861). Серед них отримано поштою 852 (у 2015р.-828 звернень), під час особистих прийомів — 1230 (у 2015р.-742).

    Подробнее...

Про роботу управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за 2016 рік

Відділ забезпечення діяльності управління

 Основні напрямки роботи відділу: юридична підтримка діяльності управління, кадрова робота, організація роботи зі зверненнями громадян і надання соціальних послуг, адміністративне обслуговування діяльності управління з метою виконання ним основних напрямків роботи.

Документообіг управління 2016 року склав 30353 документа (18450 – вхідних документів, 11903 – вихідних), що на 7888 документів більше ніж у 2015 році.

Документи, що надійшли протягом 2016 року до УПСЗН, відпрацьовані без порушень термінів виконання. Номенклатура справ УПСЗН складається з 12 індексів та налічує 444 позиції, за 2016 рік до списання підготовлено 10344 документа, строк зберігання яких скінчився.

Подробнее...

Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради у 2016 року

Забезпечення збереженості соціально значущих документів для задоволення законних прав та інтересів громадян встановлено статтею 29 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи».

Соціально значущі документи — це документи, що містять інформацію щодо документування трудових або інших правовідносин діяльності працівників організацій і можуть бути використані для підтвердження законних прав громадян на виплату пенсій, різних видів матеріальної допомоги, пільг, послуг тощо.

Подробнее...

Еще статьи...

  1. О работе центра социальных служб для семьи, детей и молодежи по итогам 2016 года
  2. Про роботу відділу у справах сім'ї, молоді та спорту Лисичанської міської ради за 2016 рік
  3. Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради у 2016 році
  4. Про роботу управління економіки у 2016 році
  5. О состоянии здоровья населения, деятельности и ресурсного обеспечения здравоохранения в городе Лисичанске за 9 месяцев 2016 года
  6. О работе отдела государственных социальных инспекторов управления труда и социальной защиты населения за 8 месяцев 2016 года
  7. О работе сектора по контролю за правильностью назначения и выплаты пенсий управления труда и социальной защиты населения
  8. Про роботу відділу адміністративних послуг Лисичанської міської ради за І півріччя 2016 року
  9. О работе отдела автоматизированной обработки информации УТСЗН за 8 месяцев 2016г
  10. О работе отдела по вопросам обслуживания инвалидов, ветеранов войны и труда управления труда и социальной защиты населения Лисичанского городского совета за 8 месяцев 2016 года