Щодо роботи відділів управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2017 року

Відділ забезпечення діяльності управління

Документообіг управління в І кварталі 2017 року склав 7918 документа (5163 — вхідних документів, 2755 — вихідних).

Документи, що надійшли протягом І кварталу 2017 року до УПСЗН, відпрацьовані без порушень термінів виконання. Номенклатура справ УПСЗН складається з 12 індексів та налічує 444 позиції, у 2017 році списано 10344 документа, строк зберігання яких скінчився.

В І кварталі 2017 року 23 заявникам була виплачена матеріальна допомога за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 18200 грн. згідно з Порядком надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міст Лисичанська, Новодружеська, Привілля, затвердженим рішенням міської ради від 21.11.2013 року № 55/969.

Подробнее...

Щодо роботи відділів управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2017 року

Відділ персоніфікованого обліку

Відділ персоніфікованого обліку контролює надання пільг особам, які мають на це право згідно із Законами України, координує роботу підприємств і організацій у цих питаннях. Займається наповненням Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, створенням архівної бази особових справ пільговиків, виплатою грошових компенсацій пільговикам на придбання твердого палива та скрапленого газу, підготовкою списків і виплатою одноразової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги.

Фахівці відділу взаємодіють з підприємствами та організаціями, що надають житлово-комунальні послуги, послуги зв’язку та з особами, які мають право на пільги.

Подробнее...

О состоянии здоровья населения г. Лисичанска, совместной работе Территориального медицинского объединения и исполкома Лисичанского городского совета в 2016 году

По состоянию на 01.01.2017г. общая численность населения, которое проживает на территории города, составляет — 115916 чел., в том числе детей до 18 лет — 17775 чел. (12 месяцев 2015г. — 117353 чел., в том числе детей до 18 лет — 18121 чел.).

Система здравоохранения города представлена сетью лечебно-профилактических учреждений, в том числе:

  • — Центр первичной медико-санитарной помощи № 1 фактическая мощность — 548 пос. (плановая — 1015 пос.);
  • — Центр первичной медико-санитарной помощи № 2 фактическая мощность — 650 пос. (плановая — 550 пос.);
  • — Центральная городская больница им. Титова фактическая мощность — 1003 пос. (плановая — 1030 пос.);
  • — Стоматологическая поликлиника фактическая мощность — 292 пос. (плановая — 70 пос.);
  • — Городская детская больница фактическая мощность — 346 пос. (плановая — 300 пос.).

    Подробнее...

Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла у І кварталі 2017 року

Станом на 01.01.2017 року на квартирному обліку за місцем проживання при Лисичанській міській раді перебуває 730 сімей, з них правом першочергового одержання житла користуються 264 сім’ї, правом позачергового одержання житла — 168 сімей.

У І кварталі 2017 року на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 12 сімей. Знято з квартирного обліку 10 сімей.

За звітний період розподілено та надано 18 квартир повторного заселення, з них: 1 квартира надана громадянам, які користуються правом позачергового одержання житла, 1 — громадянам, які перебували у загальній черзі; 10 — як службові.

Подробнее...

Про роботу управління власності Лисичанської міської ради у 2016 році

Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.

Використання методів управління комунальним майном у 2016 році забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 14,2 млн.грн., в т.ч. за такими видами доходів:

  • — орендна плата за землю, земельний податок — 12,3 млн.грн.;
  • — орендна плата за нерухоме майно (крім земельних ділянок) — 1,25 млн.грн.;
  • — приватизація комунального майна, продаж земельних ділянок — 0,38 млн.грн.;
  • — плата за користування місцями розміщення спеціальних конструкцій — 0,28 млн.грн.

Проблеми та перспективи роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську

Інформація на засідання виконавчого комітету 18.04.2017

Сьогодні питання функціонування Центрів надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) розглядається не тільки через призму якості, законності, дотримання термінів, а й через призму децентралізації, що призводить до значного розширення переліку послуг, що надаються через ЦНАП, більша частина яких делеговані.  Не виключенням є і ЦНАПу м. Лисичанську.

Основними завданнями ЦНАП залишаються:

  • — організація надання адміністративних послуг в найкоротші терміни і при мінімальній кількості відвідувань заявників;
  • — спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання;
  • — надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій з питання вимог та порядку надання адміністративних послуг.

    Подробнее...

    Про роботу управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за 2016 рік

    Відділ забезпечення діяльності управління

     Основні напрямки роботи відділу: юридична підтримка діяльності управління, кадрова робота, організація роботи зі зверненнями громадян і надання соціальних послуг, адміністративне обслуговування діяльності управління з метою виконання ним основних напрямків роботи.

    Документообіг управління 2016 року склав 30353 документа (18450 – вхідних документів, 11903 – вихідних), що на 7888 документів більше ніж у 2015 році.

    Документи, що надійшли протягом 2016 року до УПСЗН, відпрацьовані без порушень термінів виконання. Номенклатура справ УПСЗН складається з 12 індексів та налічує 444 позиції, за 2016 рік до списання підготовлено 10344 документа, строк зберігання яких скінчився.

    Подробнее...

Щодо виконання делегованих повноважень з контролю за дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів підприємствами торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговува

З метою покращення торговельного і побутового обслуговування населення, в межах реалізації повноважень відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», посадовими особами відділу розвитку споживчого ринку управління економіки протягом 2016 року було проведено 59 обстежень, з них 20 планових та 39 позапланових обстежень суб’єктів господарювання на предмет дотримання законодавства про захист прав споживачів, правил торговельного обслуговування.

Подробнее...

Про роботу загального відділу Лисичанської міської ради у 2016 році

Забезпечення чіткої організації діловодства в міській раді, здійснення контролю за термінами проходження та виконання документів, які надійшли до Лисичанської міської ради — основні функції загального відділу.

Документообіг 2016 року склав 11123 документа (6251 — вхідних документів, 4872 — вихідних), що на 3068 документів більше, ніж у 2015 році.

Подробнее...

Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2016 р.

За 2016р. до загального фонду бюджету міста надійшло доходів 611,5 млн.грн., у тому числі:

  • — власних надходжень міського бюджету — 176,3 млн.грн.;
  • — субвенцій з державного та обласного бюджетів — 416,9 млн.грн.;
  • — дотацій з державного та обласного бюджетів — 18,3 млн.грн.

    Подробнее...

    Про роботу відділу культури лисичанської міської ради у 2016 році

    Штат відділу культури налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника. Станом на 01.01.2017 року посада головного спеціаліста є вакантною.

    У 2016 році до відділу культури надійшло 2154 одиниці кореспонденції, що на 443 одиниці більше ніж у 2015 році. із них 15,5% від керівників закладів культури, що майже на 4% більше у порівнянні з минулим роком; 12% — документи облдержадміністрації та обласного управління культури, що майже на 3% менше у порівнянні з 2015 роком; 6,5% — документи вищих органів влади, що на 2,5% більше ніж у минулому році.

    Подробнее...

Еще статьи...

  1. Про роботу відділу праці управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за 2016 рік
  2. Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкомів міських рад мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля протягом 2016 року
  3. Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради у 2016 року
  4. О работе центра социальных служб для семьи, детей и молодежи по итогам 2016 года
  5. Про роботу відділу у справах сім'ї, молоді та спорту Лисичанської міської ради за 2016 рік
  6. Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради у 2016 році
  7. Про роботу управління економіки у 2016 році
  8. О состоянии здоровья населения, деятельности и ресурсного обеспечения здравоохранения в городе Лисичанске за 9 месяцев 2016 года
  9. О работе отдела государственных социальных инспекторов управления труда и социальной защиты населения за 8 месяцев 2016 года
  10. О работе сектора по контролю за правильностью назначения и выплаты пенсий управления труда и социальной защиты населения