Про результати роботи відділу споживчого ринку Лисичанської міської ради з питань захисту прав споживачів за 9 місяців 2019 року

Одним із основних завдань відділу споживчого ринку міста є забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів на території міста Лисичанська.

Протягом 9 місяців 2019 року до відділу споживчого ринку Лисичанської міської ради надійшло: 106 звернень від громадян, з них 71 — усне та 35 — письмових. Від загальної кількості отриманих письмових звернень: 26 — подані особисто, 1 — отримано під час прийому, 5 — звернення на гарячу лінію, 3 — колективні звернення.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 9 місяців 2018 року

Одним з пріоритетних напрямків роботи відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради є розгляд звернень громадян і консультування їх з питань захисту прав споживачів, забезпечення в межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування, контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

Подробнее...

Про результати роботи відділу споживчого ринку Лисичанської міської ради з питань захисту прав споживачів за I півріччя 2019 року

Одним із завдань відділу споживчого ринку є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», консультування громадян з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення, попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

У I півріччі 2019 року до відділу споживчого ринку Лисичанської міської ради надійшло: 64 звернення від громадян з питань захисту прав споживачів, з них 42 — усних та 22 — письмових. Від загальної кількості отриманих письмових звернень: 15 — подані особисто, 2 — отримано під час особистого прийому, 4 — звернення на гарячу лінію, 1 — колективне звернення.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 півріччя 2018 року

Одним із пріоритетних завдань відділу розвитку споживчого ринку управління економіки є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», консультування громадян з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення, попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

Подробнее...

Про роботу відділу споживчого ринку Лисичанської міської ради з питань захисту прав споживачів за I квартал 2019 року

Захист прав споживачів — гарантований законом контроль за якістю і безпечністю продукції та всіх видів послуг і робіт з боку держави.

Одним із напрямків роботи відділу споживчого ринку є координація діяльності суб’єктів господарювання сфери торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування, здійснення в межах своєї компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань захисту прав споживачів. Відділ спрямовує свою діяльність на дотримання законних прав громадян, як споживачів продукції (товарів, робіт, послуг): розглядає звернення, надає консультації з питань захисту прав споживачів, допомагає складати заяви — претензії до суб’єктів господарювання та листи до органів виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, проводить інформаційно-роз`яснювальну роботу серед населення, як громадян-споживачів так і суб’єктів господарювання.

За 1 квартал 2019 року до відділу надійшло 31 звернення громадян, з яких 10 — письмові звернення.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 квартал 2018 року

skargyВсебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи відділу розвитку споживчого ринку управління економіки.

У I кв. 2018 року до відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради надійшло 50 звернень громадян з питань захисту прав споживачів, з них 32 — усних та 18 — письмових. Від загальної кількості отриманих письмових звернень: 3 — отримано під час особистого прийому, 9 — подані особисто, 5 — звернення на гарячу лінію, 1 — депутатський запит. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилась на 38%.

Подробнее...

Про роботу відділу розвитку споживчого ринку управління економіки щодо розгляд питань в сфері захисту прав споживачів за 2018 рік

Одним із головних завдань відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради згідно Закону України «Про захист прав споживачів» є забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, надання їм кваліфікованої допомоги у вирішенні проблемних питань.

Відділ спрямовує свою діяльність на дотримання законних прав громадян, як споживачів продукції (товарів, робіт, послуг): надає консультації з питань захисту прав споживачів, розглядає звернення, надає допомогу у складанні заяв — претензій до суб’єктів господарювання, проводить семінари — наради з суб’єктами господарювання.

Протягом 2018 року до відділу надійшло 163 звернення громадян. З них:

  • — 59 письмових звернень громадян, у тому числі — 9 з Урядової гарячої лінії;
  • — 104 усних звернень.

    Подробнее...