Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 півріччя 2018 року

Одним із пріоритетних завдань відділу розвитку споживчого ринку управління економіки є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», консультування громадян з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення, попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 квартал 2018 року

skargyВсебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи відділу розвитку споживчого ринку управління економіки.

У I кв. 2018 року до відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради надійшло 50 звернень громадян з питань захисту прав споживачів, з них 32 — усних та 18 — письмових. Від загальної кількості отриманих письмових звернень: 3 — отримано під час особистого прийому, 9 — подані особисто, 5 — звернення на гарячу лінію, 1 — депутатський запит. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилась на 38%.

Подробнее...