Про роботу відділу розвитку споживчого ринку управління економіки щодо розгляд питань в сфері захисту прав споживачів за 2018 рік

Одним із головних завдань відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради згідно Закону України «Про захист прав споживачів» є забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, надання їм кваліфікованої допомоги у вирішенні проблемних питань.

Відділ спрямовує свою діяльність на дотримання законних прав громадян, як споживачів продукції (товарів, робіт, послуг): надає консультації з питань захисту прав споживачів, розглядає звернення, надає допомогу у складанні заяв — претензій до суб’єктів господарювання, проводить семінари — наради з суб’єктами господарювання.

Протягом 2018 року до відділу надійшло 163 звернення громадян. З них:

  • — 59 письмових звернень громадян, у тому числі — 9 з Урядової гарячої лінії;
  • — 104 усних звернень.

    Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 9 місяців 2018 року

Одним з пріоритетних напрямків роботи відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради є розгляд звернень громадян і консультування їх з питань захисту прав споживачів, забезпечення в межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування, контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 квартал 2018 року

skargyВсебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи відділу розвитку споживчого ринку управління економіки.

У I кв. 2018 року до відділу розвитку споживчого ринку управління економіки Лисичанської міської ради надійшло 50 звернень громадян з питань захисту прав споживачів, з них 32 — усних та 18 — письмових. Від загальної кількості отриманих письмових звернень: 3 — отримано під час особистого прийому, 9 — подані особисто, 5 — звернення на гарячу лінію, 1 — депутатський запит. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилась на 38%.

Подробнее...

Аналіз звернень громадян з питань порушення прав споживачів за 1 півріччя 2018 року

Одним із пріоритетних завдань відділу розвитку споживчого ринку управління економіки є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», консультування громадян з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення, попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів, поширення споживчих знань серед населення міста.

Подробнее...