Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за 2017 рік

Станом на 01.01.2018 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 733 сім’ї, з них правом першочергового отримання итла користуються 266 сімей, правом позачергового одержання житла — 183 сім’ї.

За 2017 рік на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 40 сімей. Знято з квартирного обліку 19 сімей.

За звітний період розподілено та надано 45 квартир повторного заселення, з них: 6 квартир надані громадянам, які користуються правом позачергового отримання житла, 6 — правом першочергового отримання житла, 5 — громадянам, які перебувають у загальній черзі, 17 квартир надані, як службові.

11 сім’ям надані квартири як відселення зі зруйнованого під час проведення АТО будинку № 17 по кв. Східний (колишній — Жовтневої революції) у м. Лисичанську. Також розподілено та надано 3 кімнати у гуртожитку комунальної форми власності.

В липні місяці на засіданні виконкому міської ради заслухано інформацію про хід виконання рішення виконкому міської ради від 16.08.2011 р. № 437 «Про забезпечення дотримання житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа». Прийнято рішення залишити дане питання на контролі.

У 2017 році проведена інвентаризація житла, що знаходиться у комунальній власності міста, з метою виявлення кинутих квартир. З результатами інвентаризації та поданих позовних заяв про признання громадян втратившими право користування жилими приміщеннями судом прийняті позитивні рішення по 53 таким квартирам.

За 2017 рік спеціалістами відділу забезпечено організацію та проведення 19 засідань громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради. На підставі протоколів комісії підготовлено 33 проекти рішень виконкому.

Обстежено житлові умови 37 громадян, які звернулись до Лисичанської міської ради з житлових питань, та за результатами перевірки складені акти.

Заповнено 40 форм надання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. В ході проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку, до Реєстру внесені зміни у 126 форм.

Відділом підготовлено 353 інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єктів та об’єктів нерухомого майна. Відділом підготовлено і видано 147 копій ордерів.

Станом на 01.01.2018 року кількість приватизованого житла складає 31292 квартири, що становить 90% усього житлового фонду, який складає 34765 квартир.

За 2017 рік приватизовано 135 квартир комунальної форми власності. Видано 11 дублікатів свідоцтва про право власності на житло.

За звітний період працівниками відділу розглянуто 250 звернень, заяв та листів, з них: 59 звернень від громадян, 191 звернення від установ, підприємств та організацій. Усі звернення розглянуті відділом відповідно до норм чинного законодавства.

Прийнято участь у 3 судових засіданнях стосовно житлових питань.

Начальник відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла Т.Д. Перепелиця