Гейт можна багато і довго обговорювати, але ми не будемо

Просто нагадаємо:

- часто негативні коментарі та відгуки — від банального незнання. Інші люди можуть неправильно трактувати твої дії чи припускати неправдиві судження про тебе;

- гейтери не намагаються справедливо оцінити твої дії. А їхні негативні судження нічого не говорять про тебе. Навіть найкращі експерти отримують негативні коментарі;

- іноді гейтери просто заздрять. Їх може дратувати, що ти витрачаєш час, енергію та зусилля на здійснення їхніх мрій.

Найкращий спосіб захистити себе від гейту — не відповідати.

Подробнее...

Чому ми любимо пліткувати?

Зізнавайся, ти любиш попліткувати? Обіцяємо нікому не розказувати!

Бо знаємо, чому насправді люди пліткують. Про причини й наслідки розповідаємо в каруселі

Подробнее...

Як зменшити вплив негативних новин на психічне здоров'я

Поради щодо цього підготували у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої Оленою Зеленською. Ось декілька з них:

- Не навантажуйте мозок інформацією з самого ранку, дайте собі час прокинутись.

- Протягом дня контролюйте кількість часу, проведеного із телефоном.

- Якщо соцмережі вам потрібні для роботи, але ви часто відволікаєтеся, встановіть розширення на кшталт News Feed Eradicator. Воно блокуватиме новини.

- Встановіть ліміт на новинні сайти й соцмережі, відключіть усі непотрібні сповіщення. При оновленні сторінки тієї чи іншої соцмережі щоразу запитуйте себе: що саме ви робите та чи є у вас інша справа?

Подробнее...

Допомога в онлайні: для ментального здоров'я

Місяць обізнаності про психічне здоров’я закінчується, а турбота про себе — ні.

Бо навіть без нагадувань з календаря важливо пам'ятати про себе, свої почуття та емоції. Та піклуватися про себе щодня — кожен день вартий того, щоби ми були добрими до себе.

А у часи, коли зовсім складно подбати про себе, можна звернутися за онлайн-підтримкою. Ділимося перевіреними ресурсами:

- Платформа допомоги врятованим https://www.help-platform.in.ua

Подробнее...

"Просто розслабся та не хвилюйся так!"

Ці слова точно не допоможуть тобі заспокоїтися, коли підкрадається сезон іспитів.

Краще скористайся базовими порадами для турботи про себе з нашої каруселі. Перевірено: прості речі працюють найефективніше.

А поки ти вчишся і піклуєшся про себе, ми шукаємо способи, як інтегрувати компонент ментального здоров’я в систему освіти.

Подробнее...

Чому ми любимо онлайн-шопінг? Та ніколи не можемо зупинитися

Це не ми такі, це інтернет нас такими зробив!

Адже різниця між покупкою в магазині, коли треба вийти з дому, та онлайн-шопінгом дуже велика.

Інтернет-магазини підвищують шанси імпульсивних покупок та можуть стати проблемою. Наприклад, якщо ми робимо покупки, коли хочемо впоратися зі злістю чи пригніченням, або починаємо витрачати більше, ніж можемо собі дозволити.

Подробнее...

Соцмережі vs.реальність: як знайти баланс під час війни?

Публікувати чи не публікувати відео з відпочинку? А фото сніданку, одразу після нічного обстрілу?

Добре, якщо ти ставиш собі ці запитання. І ось чому: наша відкритість у соцмережах під час війни має значення більше, ніж будь-коли. Часто вона може бути корисною та опорною для інших.

Ти як?

Подробнее...

Досвід ветеранок. Як не знецінити досвід військовослужбовиць у розмові

Чисельність жінок, які боронять країну, щоденно зростає. Відповідно й чисельність військовослужбовиць, які повертатимуться додому ветеранками й адаптуватимуться до цивільного життя з часом тільки зростатиме.

Адаптація ветеранів/-ок після повернення із зони бойових дій – це тривалий і складний шлях, на якому потрібно давати лад фізичним та психологічним травмам. Хибні уявлення про соціальні ролі та обовʼязки жінок у суспільстві значно ускладнюють цю задачу. Відсутність розуміння та поваги у спілкуванні з боку цивільних можуть не тільки боляче образити, але значно ускладнити процес віднаходження свого місця у цивільному житті.

Подробнее...

Коли є слова та є ті, кому хочеться їх сказати

440254110_750891820560581_270525240594937378_n_1Коли є слова та є ті, кому хочеться їх сказати.

Не чекай вдалого моменту — пересилай листівку зараз.

Ти як?

Подробнее...

Взаємодія із соцмережами під час війни: практичні поради від "Ти як?"

У соціальних мережах люди зазвичай відображають лише найяскравіші моменти свого життя. Однак важливо усвідомлювати, що реальність не завжди така, якою ми її бачимо в інтернеті.

Під час війни різниця між тим, що транслюється у соцмережах, і тим, що відбувається в реальності, стає ще більш помітною і тому може додавати переживань.

Порадами щодо взаємодії із соцмережами під час війни діляться фахівці Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої Першою леді Оленою Зеленською.

Зокрема, рекомендується:

Подробнее...

Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія

Вдячність. Це почуття, яке переповнює нас при зустрічі з ветераном чи ветеранкою. Утім, не завжди зрозуміло, як подякувати так, щоб було доречно та щиро. Про це – в окремому розділі Довідника безбар’єрності «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» (https://bf.in.ua/vzaiemodiia-z-liudmy-iaki-maiut-bojovyj.../).

Не всі військові готові до подяк. Робота, наприклад, штабного працівника теж важлива. Але якщо йому подякувати за участь у бойових діях – буде незручно вам обом. Коли ж ви впевнені, що людина воювала, можна сказати: «Дякую за службу».

Подробнее...