Інформація про звернення громадян, які надійшли у серпні 2021 року

 Протягом серпня до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 318 звернень громадян:

  • – 95 письмових (80 – поштою, 15 – електронною поштою),
  • – 200 дзвінків на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
  • – 23 під час особистого прийому громадян та дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.
  • За даний період отримано 17 колективних звернень.

З вищестоящих органів влади надійшло 8 звернень громадян з наступних питань:

  • – аварійного стану покрівлі будинку за адресою: вул. ім. В. Сосюри, 356;
  • – відсутності електропостачання у будинку за адресою: кв.Дружби народів, 19;
  • – відмови Військовим комісаріатом в проходженні МСЕК гр. Сердюку В.Л. (вул. Польова, 16/12) через звільнення за порушення контракту;
  • – УБД Куцкіра О.В. (ВПО) відмовлено в грошовій компенсації для отримання житла;
  • – забруднення атмосферного повітря під час здійснення господарської діяльності КП «Завод залізобетонних виробів» – колективне;
  • – використання адмінбудівлі Привільської міської ради під амбулаторію – колективне.

З питань:

житлово-комунального господарства зареєстровано 68 звернень, які стосувались:

  • – ремонту житлового фонду (обстеження житла, ремонту покрівлі, під’їздів, ліфтів, стіни будинку, аварійної балконної плити, ремонт санітарно-технічного обладнання, освітлення cходових клітин у під’їздах);
  • – освітлення міських вулиць (вул. Курчатова, Миру, 24 бригади ЗСУ, Тургенєва);
  • – благоустрою прибудинкових територій: (видалення аварійних дерев, вивезення побутових відходів; скошування трави, демонтаж російськомовних табличок );
  • – встановлення дорожніх знаків громадських зупинок;
  • – відновлення асфальтового покриття алей та ремонту доріг;
  • – оплати комунальних послуг (підвищення тарифу на вивезення побутових відходів);
  • – безпритульних тварин;
  • – видачі рішення комісії на відключення квартир від централізованого опалення;
  • – графіку руху тролейбусів та перевезення пасажирів міським автомобільним транспортом та інше;

водопостачання та водовідведення131 звернення, які стосувались:

  • – ремонту магістрального трубопроводу (вул. Українська, Лісна, Степна, Фермерська м. Привілля, вул. Харківська);
  • – усунення поривів водопровідних труб ( вул. Ген.Радієвського, Байдукова, Мельникова, пров. Полтавський на перехресті з вул. Залізнична);
  • – відсутності водопостачання та відновлення якісної послуги,
  • – проведення повірки лічильників,
  • – оплати за послугу водопостачання,
  • – проведення ремонту каналізаційної системи на прибудинкових територіях та прочищення каналізаційної мережі,
  • – планування ґрунту після проведення ремонтних робіт по вул. Рокосовського;

теплопостачання – надійшло 10 звернень про відключення квартир від централізованої системи теплопостачання та проведення перерахунків оплати;

соціального захисту населення – отримано 73 звернення, які стосувались призначення та виплати житлових субсидій, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим та багатодітним родинам, допомоги по догляду за особою похилого віку, по втраті годувальника, при народженні дитини, особам, які не мають права на пенсію, внутрішньо переміщеним особам, влаштування до будинку-інтернату, надання матеріальної допомоги на лікування (18 звернень), на вирішення соціально-побутових питань, надання гуманітарної допомоги будівельними матеріалами для ремонту будинку по пров. Садовий, 3, смт. Малорязанцеве, отримання компенсації за «пакунок малюка», забезпечення путівкою на санаторно-курортне лікування, решта – інші питання соціального захисту;

охорони здоров’я – надійшло 31 звернення, щодо медичного обслуговування, забезпечення пільговими рецептами на мед. препарати, безкоштовного зубопротезування та лікування, невиплати заробітної плати медичним працівникам інфекційного відділення КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» з липня 2021 та доплати за лікування хворих на КОВІД-19 з травня 2021 (10 звернень), проведення вакцинації та інше.

Надійшла подяка медичним працівникам Лисичанської міської станції переливання крові.

Отримано 44 звернення з питань:

  • – житлової політики,
  • – культури (щодо увіковічення пам’яті бувшого архітектора міста Ломаки М.М.),
  • – освіти та виховання (батьки учнів 7А та 7Б класів ЛЗОШ № 29 просять не об’єднувати в один клас),
  • – оплати праці,
  • – споживчого ринку та захисту прав споживачів,
  • – аграрної політики та земельних відносин,
  • – реєстрації та інше.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

В липні проведено 1 прийом громадян за особистими питаннями керівником Лисичанської міської ВЦА Заїкою О.С., під час якого звернулися 10 мешканців міста.

11 серпня відбулося засідання постійної комісії з розгляду повторних звернень гр. Шевчука Ігоря щодо створення на базі зруйнованої під час бойових дій 2014 року будівлі міського Центру зайнятості меморіалу пам’яті загиблих воїнів та добровольців.

В поточному місяці позитивно вирішено 66 питань, наприклад:

Стосовно шуму кондиціонерів у супермаркеті «Сім’я» (кв. Східний, 17А). Виконавці УЖКГ та Юридичне управління.

Відділом споживчого ринку проведена певна робота та вирішено питання ремонту домофону (кв. 40 років Перемоги, 3/43), проведення перерахунку за користування послугою за період, коли домофон не працював.

Позитивно вирішено звернення Суміної Т.В., що надійшло під час особистого прийому громадян керівником Лисичанської міської ВЦА, з питання оплати за послугу водопостачання через ПП «Партнер».

Бригадою ЛКП «Лисичанськводоканал» виконані аварійно-ремонтні роботи з відновлення водопостачання по вул. Бахмутська та Островська у м.Новодружеську та ліквідовано порив по вул. Мельникова.

Після усунення аварійної ситуації на насосних станціях (під час шквального вітру з 29 по 30 липня відбулися обриви ліній електропередач), об’єкти ЛКСП «Лисичанськводоканал» виведено у штатний режим роботи, послугу водопостачання у північній частині міста відновлено. Таких надійшло 8 звернень.

По 140 зверненням надані відповідні роз’яснення, 10 направлено за належністю, решта знаходяться на розгляді.

Порушення терміну розгляду звернень відсутні.

Відділ по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА