Про виконання заходів за дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів підприємствами торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м. Лисичанську за 2013
- До відома підприємців
- 05.02.2014
З метою покращення умов обслуговування населення, удосконалення торговельного процесу в межах реалізації повноважень відповідно до ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», посадовими особами відділу розвитку споживчого ринку управління економіки та відділу захисту прав споживачів протягом 2013 року було проведено 49 планових та позапланових (за зверненнями громадян) обстежень діяльності суб’єктів господарювання щодо дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів.
За результатами обстежень керівникам об’єктів було видано 42 приписи по усуненню виявлених порушень. В переважній кількості суб’єкти господарювання здійснювали відповідні заходи щодо усунення виявлених у ході обстеження порушень вимог законодавства. Разом з тим, за фактами виявлених порушень та невиконання приписів, до адміністративної відповідальності притягнуто 12 осіб за статтею 155 КУпАП «Порушення правил торгівлі та надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю» та 7 осіб за статтею 159 КУпАП «Порушення правил торгівлі на ринках».
Порушення вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживачів товарів, Правил торгівлі на ринках, інших нормативних документів в частині провадження торговельної діяльності було встановлено в кожному з перевірених об’єктів торгівлі. Та незважаючи на це, головною метою здійснення заходів контролю за дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів підприємствами торгівлі, ресторанного господарства (громадського харчування) та побутового обслуговування не є притягнення до будь — якої відповідальності або накладення штрафних санкцій, а є проведення організаційної та роз’яснювальної роботи щодо запобігання, виявлення та усунення недоліків у роботі суб’єктів господарювання сфери торгівлі та послуг. Під час проведення обстежень основним завданням є надання консультативної та інформаційної допомоги з питань дотримання законодавства України, яким регулюється діяльність у сферах торгівлі, ресторанного господарства та побутових послуг. І як результат відповідної роботи — зменшення кількості протоколів про адміністративні правопорушення у порівняні з відповідним періодом попереднього року майже на 40 відсотків.
Начальник управління економіки О.Ю. Лєснов