У Центрі обслуговування платників - сервіс на першому місці

«З початку 2014 року фахівцями Центру обслуговування платників податків ДПІ у м. Лисичанську надано 2872 консультації, видано 1837 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, внесено 6 відміток до паспорту громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі, видано: 648 різноманітних довідок, 42 дозвільних документів (свідоцтв, торгових патентів), зареєстровано 96 книг розрахункових операцій» — про це повідомила в.о. начальника відділу обслуговування платників податків Світлана Нечипуренко.

За її словами, — основна мета функціонування Центру — реалізація одного зі стратегічних напрямів Державної податкової служби: перетворення її з фіскального органу на сервісну службу. Центри обслуговування платників виконують три основні завдання: забезпечення комфортних умов, надання якісної правової і податкової допомоги, оперативне приймання звітності.

«З метою забезпечення комфортних умов платникам податків та підвищення якості обслуговування відвідувачів ЦОПу у вівторок, середу та четвер він працює за подовженим робочим часом: з 9:00 до 20:00 годині. У понеділок та п’ятницю — з 9:00 до 18:00 години» — нагадала Світлана Нечипуренко.

Державна податкова інспекція у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області