Про єдиний соціальний внесок та нові сервіси Міндоходів на "круглому столі"
- Для платників податків
- 01.02.2014
У ДПІ м. Лисичанська ГУ Міндоходів у Луганській області відбулося засідання «круглого столу» з представниками малого та середнього бізнесу міст Лисичанська, Новодружеська та Привілля. Темою для спілкування стали актуальні питання адміністрування та сплати єдиного соціального внеску та нові сервіси Міндоходів.
Сергій Макаренко — начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб повідомив, що протягом 2013 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування лисичанського регіону перерахували на відповідні рахунки 389 875,6 тисяч гривень.
«Тепер не потрібно відвідувати два відомства — Пенсійний фонд та податкову — всі послуги зосереджені в Центрі обслуговування платників. В першу чергу-це економія часу, адже завітавши до ЦОПу є можливість швидко та оперативно подати звітність, не простоюючи черги в різних відомствах, а маючі ключі електронно-цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення можна подавати в електронному вигляді не тільки податкову звітність, а із ЄСВ також. Бізнесмени лисичанського регіону вже мали можливість переконатися у зручності такого подання звітності. Лише у грудні минулого року із 900 звітів з ЄСВ — 750 надійшло дистанційно» підкреслив начальник управління.
Завідувач інформаційно-комунікаційним сектором Людмила Величко звернула увагу суб’єктів господарювання, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, що для них Міндоходів України створено новий сервіс — «Електронна перевірка», який діє з 1 січня 2014 року. Для суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу він стане доступним з 1 січня 2015 року, іншим платникам податків — з 1 січня 2016 року. Для проведення перевірки у новому форматі платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.
«Переваги електронної перевірки очевидні — це дистанційне обслуговування платників податків, мінімізація впливу людського фактора, підвищення якості проведення такої перевірки та зменшення її терміну, впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій» — зауважила фахівець.
Засідання «круглого столу» відбулося у форматі діалогу, під час якого було вирішено важливі питання співпраці платників податків із працівниками інспекції.
Державна податкова інспекція у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області