Робота зі зверненнями громадян — важлива складова у діяльності лисичанських податківців

«ДПІ у м. Лисичанську проводить низку заходів для налагодження партнерських стосунків з бізнес-структурами регіону і одним із них є організація роботи зі зверненнями громадян і упередження фактів порушення законодавства, захист прав і законних інтересів громадян»- про це повідомила Ніна Миколаївна Кравченко — перший заступник начальника ДПІ у м. Лисичанську.

Так, за січень-грудень 2012 року до ДПІ у м. Лисичанську надійшло 11 письмових звернень, в тому числі 9 заяв та 2 скарги. Повторних звернень не надходило.

Письмові звернення стосувались питань, пов’язаних з оподаткуванням доходів підприємницької діяльності (7 звернень), щодо отримання доходів від здачі в оренду житла (1 звернення), оподаткуванням у сфері ЗЕД (1 звернення). На всі питання були надані детальні роз’яснення.

З початку року до ДПІ у м. Лисичанську надійшло 2 скарги на неправомірні дії працівника ДПІ (з точки зору заявника). Одна з яких — анонімна. Скарги розглянуті та надано відповіді без порушення терміну.

Посадовими особами ДПІ у м. Лисичанську у кімнаті «Приймальня громадян», згідно затвердженого графіка, проводиться особистий прийом громадян та виїзні особисті прийоми громадян керівництвом ДПС у Луганській області.

За січень-грудень 2012 року на особистий прийом звернулися 2 суб’єкта підприємницької діяльності. Заявникам були усно роз’яснені норми податкового законодавства.

Щоквартально у засобах масової інформації розміщується інформація щодо особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС.

«Робота зі зверненнями громадян — важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотній зв’язок із громадськістю.

Податківці зацікавлені в зростанні довіри до податкової як до сервісної служби зокрема, та як до державної установи в цілому», — зазначила Ніна Кравченко.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ у м. Лисичанську ДПС в Луганській області