Пульс б’ється–справа живе

«Сервіс «Пульс податкової» працює для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДПС та дозволяє громадянам разом із податківцями ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усуває складнощі у спілкуванні із посадовими особами», – про це повідомив заступник начальника державної податкової інспекції у м. Лисичанську Хома Богдан Михайлович.

На сьогодні основне завдання — забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення їх законних вимог. З цією метою посадовими особами державної податкової інспекції, відповідно до графіків, проводиться особистий прийом громадян.

Так з початку року до ДПІ у м. Лисичанську надійшло 8 звернень: в тому числі 5 письмових звернень стосовно питань, пов’язаних з оподаткуванням доходів підприємницької діяльності, 1 звернення стосовно оподаткування у сфері ЗЕД та 2 скарги на неправомірні дії працівника ДПІ (з точки зору заявника). Всі звернення і скарги розглянути. Обґрунтовані відповіді громадяни отримали вчасно та в повному обсязі. Повторних звернень не надходило.

Право громадян на звернення гарантується Конституцією України (стаття 40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування. Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. .

«Податкова інспекція створює всі можливості для реалізації громадянами їх конституційного права на звернення», – зазначив Богдан Хома.

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю ДПІ у м. Лисичанську ДПС у Луганській області