До уваги іноземців та осіб без громадянства
- Для платників податків
- 22.02.2018
У зв’язку із набранням чинності Наказу Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків» змінено порядок проведення реєстрації, отримання картки платника податків для іноземців та осіб без громадянства.
Для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру для іноземців та осіб без громадянства використовуються дані документа, що посвідчує особу, а саме:
— паспортний документ іноземця — документ, виданий уповноваженим органом іноземної держави або статутною організацією ООН, що підтверджує громадянство іноземця, посвідчує особу іноземця або особу без громадянства; надає право на в’їзд або виїзд з держави і визнається Україною;
— посвідка на постійне проживання — документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні;
— посвідка на тимчасове проживання — документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні;
— посвідчення біженця — паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його біженцем в Україні;
— посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, — паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його особою, яка потребує додаткового захисту.
Звертаємо особливу увагу, що документи, які відповідно до вимог цього Положення подаються (надсилаються рекомендованим листом) до контролюючого органу, повинні бути викладені українською мовою та не містити виправлень.
Державна податкова інспекція у м. Лисичанську