ДПІ у м. Лисичанську нагадує про процедури реєстрації, опломбування та введення в експлуатацію РРО
- Для платників податків
- 26.01.2018
Згідно із статтями 1, 3, 4 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, операції з купівлі-продажу іноземної валюти зобов’язані проводити розрахункові операції через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО.
Реєстрація РРО в контролюючому органі здійснюється на підставі заяви за формою № 1-РРО/№ 1-РРОВ із доданими до неї копіями документів, що подаються суб’єктом господарювання до контролюючого органу згідно з порядками щодо реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048 (далі — Наказ № 547). Приймання названих заяв і документів здійснюють підрозділи, відповідальні за реєстрацію РРО.
Роботи з введення РРО в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування (далі ЦСО) згідно з Порядком технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 (далі — Порядок). Згідно з пунктами 11-13 Порядку та Наказом № 547 завершення процедури реєстрації РРО відбувається після подання суб’єктом господарювання у визначені Наказом № 547 строки копії довідки про опломбування РРО та акту введення в експлуатацію РРО, що видаються ЦСО.
Нагадуємо: За консультаціями з питань реєстрації та застосування РРО можна звернутись за телефоном
Державна податкова інспекція у м. Лисичанську