Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном?
- Соціальна сфера
- 27.02.2023
Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
Які документи потрібні?
-
- Заповнена заява за формою № 5ДР.
-
- Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати картку платника податків:
-
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
-
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
-
-через представника в українській податковій.
Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
-
- довіреність,
-
- документ, що посвідчує особу представника,
-
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.