Примусового переведення на картки не буде: Укрпошта продовжить виплату пенсій та соціальної допомоги

 Чому відмінили обов’язкове переведення пенсії на картки?

Не всі літні люди мають досвід користування картками, а ті, хто проживає в сільській місцевості, не мають навіть доступу до банкоматів, щоб зняти з картки готівку. Тому, відсутність доступу до терміналів і банкоматів стала основною причиною відтермінування переходу на банківські картки. По суті, Укрпошта єдина компанія, яка на сьогодні може забезпечити пенсіонерам в селах доступ до готівки.

Постанова КМУ від 26.05.2021 № 546 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» передбачає, що умови видачі пенсій будуть змінені в 2023 році — до того часу доставкою пенсій буде займатися Укрпошта.

Що робити пенсіонерам, які хочуть повернутися на обслуговування до Укрпошти?

Якщо отримувати гроші на картку не зручно, нова постанова дозволяє пенсіонеру повернутися на обслуговування до Укрпошти. Для цього потрібно подати заяву до Пенсійного фонду України особисто або відправити документи поштою.

Законних підстав відмовити у отриманні соцвиплати чи пенсії через пошту, або змусити переходити на обслуговування в банк ні в Пенсійного фонду, ні в управлінь соціального захисту немає.

Діє гаряча лінія Укрпошти, куди пенсіонери можуть звертатися у разі, якщо їм відмовили у переведенні отримання пенсії через Укрпошту.

Залишити заявку можна за телефоном +38 (044) 354-52-73 або надіслати електронним листом на адресу Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Луганська дирекція АТ «Укрпошта»