До уваги керівників підприємств, установ та організацій всіх форм власності!

Архівний відділ Лисичанської міської ради повідомляє, що згідно «Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» (Київ, 2012), змінився строк зберігання деяких документів.

Звертаємо Вашу увагу на строки зберігання наступних документів:

  • документи (акти, висновки, протоколи, аварійні картки) про розслідування причин аварій та нещасних випадків на виробництві (ст. 453 Переліку) — 45 років (пов’язані із значними матеріальними збитками та людськими жертвами:
  • — для організацій, установ та підприємств, віднесених до списку № 1 юридичних осіб — джерел формування НАФ, які передають документи до архівного відділу Лисичанської міської ради — постійно, для решти організацій — 75 років);
  • табелі працівників, задіяних на роботах із шкідливими умовами праці (ст. 445 Переліку) — 75 років;
  • штатні розписи та переліки змін до них (ст. 37 Переліку) — для організацій, установ та підприємств, віднесених до списку № 1 юридичних осіб — джерел формування НАФ, які передають документи до архівного відділу Лисичанської міської ради — постійно, для решти організацій — 75 років.

Просимо Вас довести вищевказану інформацію до відома всіх голів експертних комісій, осіб, відповідальних за діловодство і архів, для правильного і своєчасного оформлення справ у діловодстві організацій.

Начальник архівного відділу Лисичанської міської ради О.М. Гайдук