Телефонує представник мобільного оператора? Що робити?
- Безпека в Інтернеті
- 12.09.2025
Шахраї телефонують та представляються представниками служби підтримки мобільного оператора. Вони просять назвати одноразовий пароль, який надходить у SMS. Кажуть, що він нібито потрібен для виправлення помилки чи навіть оцінки послуги.
Навіщо це шахраям?
Отримавши цей код, вони входять у твій особистий кабінет у застосунку мобільного оператора. Потім можуть замовити послугу перевипуску SIM-картки, вкрасти твій номер і отримати доступ до всіх сервісів, що прив’язані до нього: банківських додатків, акаунтів у месенджерах чи соціальних мережах.
Як захиститися?
- Якщо отримав такий дзвінок, то відразу завершуй розмову.
- Нікому не повідомляй коди (одноразові паролі) мобільних операторів.
- Звернися до мобільного оператора із заявою про те, що дублікат твоєї SIM-картки може бути виданий лише за наявності паспорта.
Пам’ятай! Твій номер телефону – ключ до багатьох особистих даних.
Якщо телефонують і розповідають про наявність проблем зі зв’язком? Завершуй розмову та телефонуй на офіційну гарячу лінію свого мобільного оператора.