Відбулося нагородження переможців Міського онлайн-фотоконкурсу «Я студент і цим пишаюсь»

Сьогодні, 25 листопада, відбулося нагородження переможців Міського онлайн-фотоконкурсу до Міжнародного дня студента «Я студент і цим пишаюсь».

Протягом листопада студентська молодь Лисичанської міської територіальної громади надіслала 45 фоторобіт до відділу молоді та спорту Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації. Своїми світлинами студенти продемонструвати творчі здібності та ініціативу, емоційний настрій студентського життя та креатив. Тому членам конкурсного журі не просто було виявити кращі роботи.

Загалом призові місця розподілилися наступним чином:

  • І місце — Мішель Івоніна, студентка ВСП «Брянківський фаховий коледж державного закладу «Луганський національний університет ім. Т. Шевченка», фоторобота «Маска»;
  • ІІ місце — Владислав Гуртовий, студент Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля;
  • ІІІ місце — Сніжана Храмова, студентка Лисичанського гірничо-індустріального фахового коледжу з фотороботою «За день до іспиту».

Також визначено переможців фоторобіт в окремих номінаціях:

  • 1. «Креативна фотографія» — студенти Лисичанського медичного фахового коледжу — «Житіє моє...»;
  • 2. «Фарби життя» — Віолетта Коваленко, студентка Вищого професійного училища № 94 — «Найважчий іспит той, який ще треба здати!»;
  • 3. «Я на парі Alma Mater» — Поліна Ромичева, студентка ВСП «Педагогічний фаховий коледж державного закладу «Луганський національний університет ім. Т. Шевченка» — «Незабаром сесія».

Зазначимо, конкурсні роботи оцінювались незалежним кваліфікованим журі у складі:

  • Олена Кітаєва — головний редактор регіональної газети «Новий путь»;
  • Олена Тернова — головний спеціаліст відділу з питань внутрішньої політики та організаційної роботи Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації;