Про організацію роботи архівних підрозділів та планування роботи експертних комісій на наступний рік

Під такою назвою вчора, 9 жовтня, в архівному відділі Лисичанської міської ради пройшов семінар з особами, відповідальними за діловодство та роботу архівних підрозділів на підприємствах, установах, організаціях. Захід пройшов під керівництвом начальника архівного відділу Олени Гайдук.

У семінарі прийняли участь відповідальні за роботу архівних підрозділів юридичних осіб — джерел формування НАФ: Лисичанського міського суду, Управління статистики у м. Лисичанську, ПАТ «Лисичанськвугілля», ВП «Шахта ім. Д.Ф. Мельнікова», Лисичанського ордена Трудового Червоного Прапора гірничого технікуму, Вищого професійного училища № 94, Лисичанського державного медичного училища, Управління охорони здоров’я, Лисичанського міського управління юстиції, Лисичанської територіальної організації профспілки працівників вугільної промисловості України.

Під час семінару були розглянуті основні моменти організації роботи архівних підрозділів, було зроблено акцент на тих документах, які зачіпають законні інтереси громади, працівників для начислення пенсії.

Заступник начальника архівного відділу Іна Соловей наголосила на плануванні роботи на наступний рік. «Треба ставити реальні плани, які можна виконати. Тому що в поточному році не всі заплановані заходи було виконано», — відзначила Іна Олексіївна.

Також відповідальні за роботу архівних підрозділів отримали матеріали щодо змін в законодавстві у сфері діловодства та архівної справи.