Комітетські слухання з питань реалізації законодавства України про адміністративні послуги у м. Вінниця (фото)
- Події
- 16.12.2015
1 та 2 грудня 2015 року у м. Вінниця відбулися Комітетські слухання з питань реалізації законодавства України про адміністративні послуги за сприянням та підтримкою Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування, Проекту «Реформа управління на сході України», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), Проекту ПРООН та ЄС «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг», Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «RADA: підзвітність, відповідальність, демократичність», Вінницької міської ради.
Основним завданням комітетських слухань було обговорення практики впровадження Закону України «Про адміністративні послуги», з’ясування та усунення проблем та прогалин у правовому регулюванні.
Учасниками Комітетських слухань були: народні депутати України — члени Комітету, працівники секретаріату Комітету, представники Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України, представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх провідних асоціацій, експертного середовища, громадського сектору.
Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську визнано кращою практикою у сфері надання адміністративних послуг у Луганській області з досвіду проекту «Реформа управління на сході України» Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). Начальник відділу адміністративних послуг-адміністратор Олена Литвинюк (керівник ЦНАП) була запрошена від Лисичанської міської ради взяти участь у слуханнях та ознайомити з досвідом роботи по реалізації законодавства у сфері надання адміністративних послуг. Її доповідь була спрямована на розкриття проблемних питань у роботі Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську щодо організації співпраці з органами виконавчої влади та можливих шляхів їх вирішення. Олена Олександрівна висловила сподівання на подальшу співпрацю, розширення спектру послуг, що надаватимуться через ЦНАП та підвищення їх якості.