Співпраця з Німеччиною: передача досвіду з надання адміністративних послуг громадянам
- Події
- 16.12.2015
З 6 по 11 грудня 2015 року відбулася ознайомча поїздка до Німеччини делегації представників органів місцевого самоврядування — керівників та співробітників центрів надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) у Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Луганській областей, співробітників проекту «Спеціальна ініціатива «Україна», представників обласних державних адміністрацій, Апарату Верховної Ради України на запрошення Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). До складу делегації було запрошено керівника Центру надання адміністративних послуг Олену Литвинюк як кращого представника практики у сфері надання адміністративних послуг у Луганській області з досвіду проекту «Реформа управління на сході України» Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).
Програма візиту передбачала ознайомлення з різними моделями організації роботи центрів обслуговування населення на прикладах міст Німеччини (Берліну та Лейпцигу), ознайомлення з практичними прикладами по наданню адміністративних послуг біженцям та їх інтеграція на місцях, дискусії та опрацювання досвіду, що може бути використаний в умовах України, налагодження контактів між учасниками поїздки та німецькими партнерами для подальшого обміну досвідом та співпраці.
Учасникам зустрічі було надано можливість відвідати Центр надання послуг населенню Шарлоттенбург-Вільмерсдорф, ознайомитися із задачами, основними групами заявників, послугами та партнерами по співробітництву, годинами роботи, електронним врядуванням, організацією кол-центру, мовними та між культурними знаннями співробітників та обговорити питання послуг для громадян з міграційним минулим, використання е-послуг, маркетингу та роботи з громадськістю. Відвідали також Бундесдрукерай («Держзнак») та Верідос ГмбХ, ознайомилися з можливостями мобільного надання послуг населенню з виготовлення документів на загальнодержавному рівні. У м. Лейпциг делегація відвідала Новий ратхаус (мерію), управління з обслуговування населення, обговорили питання послуг для громадян з міграційним минулим, використання е-послуг, маркетингу та роботи з громадськістю. У відділі з міграції та інтеграції учасники ознайомилися з основними факторами успіху при реалізації задачі «Інтеграція».
Олена Олександрівна відмітила, що набутий досвід у Німеччині стане у нагоді під час організації діяльності центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську.