Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за I квартал 2018 року
- Про роботу структурних підрозділів
- 03.04.2018
На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Лисичанської міської ради спрямовано на зберігання документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність відділу — три посадові особи місцевого самоврядування: начальник відділу, головний спеціаліст і спеціаліст I-ї категорії.
Відділ має 2 робочих кімнати для працівників (33 м2) та 6 архівосховищ (122 м2) с документами НАФ, протяжність стелажного обладнання складає 441 погонний метр.
Станом на 01.01.2018 року на зберіганні в архівному відділі знаходилось 11620 документів постійного зберігання 37 фондів. Впродовж I-го кварталу 2018 року на зберігання надійшло 55 одиниць зберігання від Лисичанського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Відділу у м. Лисичанську Головного управління Держгеокадастру у Луганській області. В результаті експертизи цінності документів тимчасового зберігання за 2012 рік Окружної виборчої комісії № 107 з виборів народних депутатів України сформовано справи постійного зберігання нового фонду — Колекції документів з виборів народних депутатів України за 2012, 2018 роки.
Таким чином, станом на 01.04.2018 р. в архівному відділі в 38 фондах зберігається 11675 документів НАФ.
За звітний період до архівного відділу надійшло 87 запитів від фізичних та юридичних осіб, з них: 24 тематичних і 63 соціально-правових. Виконано 86 запитів, по 1 зверненню надано роз’яснення щодо місця зберігання документів. 85 запитів надійшло через Центр надання адміністративних послуг.
Також до архівного відділу надійшло 30 запитів про надання публічної інформації; всі запити виконано в строки, передбачені чинним законодавством.
За вищевказаними зверненнями фізичних та юридичних осіб видано 11 витягів і 505 копій документів.
З початку року архівним відділом надано 117 консультацій (особисто, по телефону, електронною поштою) щодо складання номенклатури справ, описів справ, актів, інших питань архівної справи і діловодства працівникам діловодних, експертних та архівних служб юридичних осіб мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля.
За I квартал 2018 року на 3 засіданнях експертної комісії архівного відділу розглянуто 37 документів 18 юридичних осіб. З них:
— 3 положення про архів та 4 положення про експертну комісію;
— 9 номенклатур справ на 1986 заголовків;
— 5 розділів описів справ постійного зберігання на 421 справу; 3 розділи описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання на 182 справи та 8 розділів описів з кадрових питань (особового складу) на 4759 справ;
— 8 актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ на 15783 справи 8 юридичних осіб.
У тому числі на засіданнях ЕК розглянуто 20 документів 10 юридичних осіб — джерел формування НАФ відділу. З них:
— 1 положення про експертну комісію (ТОВ «ЛИСПИ»);
— 6 номенклатур справ на 1325 заголовків (Лисичанська міська рада, ПАТ «Лисичанськвугілля», ТОВ «ЛИСПИ», ПП «Редакція регіональної суспільно-політичної газети «Новий путь», КЗ «Лисичанський медичний коледж», Лисичанський міський суд Луганської області);
— 5 розділів описів справ постійного зберігання на 421 справу та 4 розділи описів з кадрових питань (особового складу) на 4653 справи 5 юридичних осіб (Лисичанська міська рада, ВП «Шахта ім. Д.Ф. Мельникова ПАТ «Лисичанськвугілля», Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Лисичанського міського управління юстиції, ОВК № 107, ВПУ № 94);
— 5 актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ на 15636 справ 5 юридичних осіб (Лисичанська міська рада, ВП «Шахта ім. Д.Ф. Мельникова ПАТ «Лисичанськвугілля», Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Лисичанського міського управління юстиції, ОВК № 107, ВПУ № 94).
Забезпечено наповнення інформацією про архівну справу, діловодство та роботу відділу офіційного Веб-порталу Лисичанської міської ради. На Веб-порталі розміщено загальну інформацію про архівний відділ, звіти про роботу відділу, положення про архівний відділ, списки фондів, що зберігаються у відділі, зразки оформлення документів для подання на розгляд експертної комісії відділу.
В поточному році архівним відділом було підготовлено і розміщено 1 он-лайн виставку архівних документів на Веб-порталі: з 12.02.2018 р. до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 29-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану.
Регулярно розміщується інформація про проведення чергових засідань ЕК, проведення перевірок та інші матеріали.
Спеціалістами відділу була проведена робота з картонування 55 справ, які надійшли на зберігання і з перекартонування 157 справ, оправлено та підшито 4 справи. Згідно з планом роботи була проведена робота з перевіряння наявності і стану 277 справ постійного зберігання Новодружеської міської ради.
Архівним відділом було проведено нараду за підсумками роботи експертних комісій підприємств, установ та організацій 29.01.2018 р. 29.03.2018 відбувся семінар «Порядок приймання-передавання документів до архівного відділу».
Згідно плану проведення перевірок роботи архівних підрозділів та ведення поточного діловодства на підприємствах, в установах, організаціях на 2018 рік 1 березня 2018 року було проведено комплексну перевірку в Лисичанському міському суді. 29 березня 2018 року проведено контрольну перевірку в ПАТ «Лисичанськвугілля». За результатами перевірок складено довідки та ознайомлено керівництво даних організацій.
Начальник архівного відділу Лисичанської міської ради Олена Гайдук