Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за І півріччя 2017 року

Відділ забезпечення діяльності управління

Документообіг управління в І півріччі 2017 року склав 16424 документа (10899 — вхідних документів, 5525 — вихідних).

Документи, що надійшли протягом І півріччя 2017 року до УПСЗН, відпрацьовані без порушень термінів виконання. Номенклатура справ УПСЗН складається з 12 індексів та налічує 444 позиції, у 2017 році списано 10344 документа, строк зберігання яких скінчився.

За І півріччя 2017 року 196 заявникам була виплачена матеріальна допомога за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 148700 грн. згідно з Порядком надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міст Лисичанська, Новодружеська, Привілля, затвердженим рішенням міської ради від 21.11.2013 року № 55/969.

49 заявникам виплачена допомога на поховання за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 24500 грн. згідно з Порядком надання допомоги на поховання деяких категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету, затвердженим рішенням від 01.04.2014 року № 127.

До УПСЗН звернулись 8 заявників за матеріальною допомогою за рахунок коштів обласного бюджету. Спеціалістами відділу були сформовані пакети документів та передані до Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної адміністрації.

До управління за І півріччя 2017 року надійшло 343 звернень громадян, 199 звернень на Урядову «гарячу лінію».

Основна тематика звернень стосувалась отримання матеріальної допомоги, надання житлових субсидій на відшкодування витрат за оплату житлово—комунальних послуг, призначення та виплати державної соціальної допомоги, соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.

Відділом за звітний період подано до суду 31 позов про відшкодування 296,342 тис. грн. надміру виплачених сум державної допомоги внаслідок подання заявниками недостовірної інформації та подання в інтересах 5 недієздатних осіб.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Управлінню праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську в 2017 році відкриті 40 рахунків для перерахування бюджетних коштів на виплату всіх видів соціальної допомоги, надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, компенсацій за надані пільги, інших витрат.

За І півріччя 2017 року для виконання 30-ти державних, 3-х обласних, 7-ми місцевих програм соціального захисту населення було профінансовано 174 млн.960,7 тис. грн., що на 69 млн. 088,9 тис. грн. (165,3%) більше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (105 млн.871,8 тис. грн.).

Найменування соціальних виплат

 

І півріччя 2016р.

І півріччя 2017р.

Місцевий бюджет

420,1

571,5

Грошова компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

223,6

250,7

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг та природного газу почесним громадянам м Лисичанська та сім’ям загиблих учасників бойових дій на території інших країн

74,1

86,6

Додаткове забезпечення твердим паливом і скрапленим газом інвалідів війни та учасників бойових дій

27,7

44,7

Пільги на погашення витрат по абонплаті інвалідам по зору ГО м. Лисичанська ТППО УТОС і членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав

12,3

10,5

Одноразова матеріальна допомога жителям міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля

43,4

148,5

Допомога на поховання деяких категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету

30,0

24,5

Матеріальна допомога за рахунок коштів місцевого бюджету сім’ям внаслідок втрати годувальника з числа ліквідаторів аварії ЧАЕС, евакуйованих і постраждалих

9,0

6,0

Обласний бюджет

91,1

193,8

Компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, техобслуговування автотранспорту та транспортне обслуговування

12,4

14,4

Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

61,5

160,3

Витрати на поховання учасників бойових дій, інвалідів війни

17,2

19,1

Державний бюджет

105 360,6

174 195,4

Допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасова державна допомога дітям, допомога по догляду за інвалідами I і II групи внаслідок психічного розладу

49 546,7

55 092,3

Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)

489,0

659,5

Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу

38 372,8

98 744,1

Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу

6 666,5

6 438,6

Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

852,8

856,2

Щорічна одноразова грошова допомога ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань до 5 травня

2 721,7

3 192,3

Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми

26,6

16,1

Заходи щодо соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів

3,5

1,4

Надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для відшкодування витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг

6 681,0

7 629,4

Виплата компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особовий період за 2014-2015 роки

-

281,1

Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів

-

1246,1

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

-

38,3

Всього

105 871,8

174 960,7

Протягом І півріччя 2017 року відділом бухгалтерського обліку та звітності:

— підготовлено 40 проектів кошторисів витрат, 189 проектів змін планових показників по кошторисах витрат управління;

— зареєстровано в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську 144 бюджетних зобов’язань, 357 фінансових зобов’язань, сформовано 2201 платіжних доручень; складено 398 меморіальних ордерів, 294 карток касових, фактичних витрат та карток асигнувань;

— укладено і виконано 44 договорів по апарату управління;

— надана бюджетна, фінансова, зведена звітність по всіх виплатах згідно порядку, встановленому законодавством. За обсягом наданої звітності серед 41 розпорядника бюджетних коштів та 18 одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську, УПСЗН займає третє місце після КУ «Територіальне медичне об’єднання м Лисичанськ» та відділу освіти Лисичанської міської ради;

— на сайті міської ради розміщені набори даних у формі відкритих даних, зокрема: звіт по використанню бюджетних коштів, фінансова звітність Лисичанського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за I квартал 2017 року, ІІ квартал 2017, річні плани закупівель, перелік укладених договорів;

— на електронному порталі Е-ДАТА розміщена бюджетна звітність за I квартал 2017 року, ІІ квартал 2017 року.

Відділ соціальної допомоги

В рамках єдиної технології відділ соціальної допомоги надає 19 видів державної соціальної допомоги за 11 нормативно-правовими актами України.

Станом на 01.07.2017 на обліку в УПСЗН перебуває понад 8 тис. одержувачів всіх видів державної соціальної допомоги, які в І півріччі 2017 року скористалися державною підтримкою на загальну суму 32 млн. 282,8 тис. грн. Виплати допомоги проведені в повному обсязі, заборгованість відсутня.

Вид допомоги

Кіл-ть отримувачів

Сума, тис. грн.

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

242

294,88

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

223

73,39

Допомога при народженні дитини

3002

20830,02

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

144

3344,55

Допомога на дітей одиноким матерям

1525

12631,13

Допомога при усиновленні дитини

8

91,16

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

74

251,05

ДСД інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

877

8300,98

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

709

8450,43

ДСД особам, які не мають права на пенсію та інвалідам

217

1695,88

Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам

12

659,49

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»

0

0

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

71

766,80

Компенсація фізичним особам, які доглядають за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-ти річного віку

6

0,78

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги

298

250,67

Щомісячна адресна допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

1173

7634,35

Одноразова матеріальна допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

1

5,33

Протягом І півріччя 2017 року було видано 78 посвідчення інвалідам, які перебувають на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення та отримують соціальну допомогу.

Одним з найбільш актуальних питань є забезпечення соціального захисту населення в період підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги. Відповідно до чинного законодавства, відділ соціальної допомоги забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання адресної допомоги населенню на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива у вигляді житлових субсидій. Цей вид державної соціальної допомоги є найбільш затребуваним.

За І півріччя 2017 року вперше за призначенням житлової субсидії звернулося 1816 домогосподарств, повторно — 26266. На теперішній час житловою субсидією користується 19362 домогосподарства міст Лисичанська, Новодружеськ та Привілля.

За І півріччя 2017 року житлові субсидії нараховані на загальну суму 94 млн. 183,5 тис. грн. Проведено 87672 перерахунків субсидії.

Житлово-комунальним підприємствам міста в І півріччі 2017 року перераховано фінансування з державного бюджету на суму 98 млн. 224 тис. грн.

З червня місяця розпочата робота по прийому заяв щодо монетизованої виплати частини невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення. Відповідно до діючого законодавства прийом заяв триматиме до 1 вересня поточного року.

З метою підвищення адресності надання державної допомоги постійно працює міська комісія з призначення усіх видів державної соціальної допомоги, яку очолює заступник міського голови Головньов М.С. Комісією розглядаються питання надання державної соціальної допомоги та житлової субсидії тим сім’ям, які на загальних підставах не мають права на її призначення. У І півріччя 2017 року відбулося 19 засідань комісії, на яких розглянуто 677 заяв.

Прийом громадян здійснюється без обідньої перерви і без принципу територіального розподілу. Здійснюється попередній запис на прийом, як безпосередньо в управлінні, так і у телефонному режимі. Цей механізм надає можливість громадянам відвідувати управління у зручний для них час.

З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо призначення житлової субсидії та усіх видів державної соціальної допомоги відділом соціальної допомоги постійно готуються інформаційні матеріали, які висвітлені в міських засобах масової інформації.

Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.

Відділ веде свою роботу в кількох напрямках.

Обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом 01.07.2017 на обліку в управлінні перебувають 665 осіб, з числа постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, в тому числі:

І категорія (інваліди) — 207;

ІІ категорія — 209;

ІІІ категорія — 141;

потерпілі діти — 47;

дружини (чоловіки)

померлих чорнобильців — 61

Робота з даною категорією пільговиків проводиться в рамках Міської цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2016-2018 роки.

За І півріччя 2017 рік на виплату компенсацій (харчування, оздоровлення, додаткові відпустки, оплата послуг лікувальних закладів із санаторно-курортного лікування) з державного бюджету виділено 856,28 тис. грн.

На медичне обслуговування (лікарські засоби за пільговими рецептами лікарів та послуги зубопротезування) з обласного бюджету виділено 160,15 тис. грн.

Обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.

Сьогодні на території нашої громади мешкає більше чотирьох з половиною тисяч осіб з обмеженими фізичними можливостями, з них понад 200 — це люди, які пересуваються тільки за допомогою крісел-колясок та 302 дитини з інвалідністю.

Невід’ємною в процесі інтеграції в суспільство осіб даної категорії є соціальна реабілітація, зокрема, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. Управління в силу своїх повноважень організовує роботу по забезпеченню протезно-ортопедичними виробами, засобами для пересування, особистої гігієни, меблями і обладнанням осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Станом на 01.07.2017 року в управлінні на обліку для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації перебувають 1832 осіб, у тому числі 93 дитини з інвалідністю.

За І півріччя 2017 року було видано 166 направлень на виготовлення 186 технічних засобів реабілітації і 346 направлень на виготовлення 1377 протезно-ортопедичних виробів.

Щоквартально в управлінні проводить прийом осіб з обмеженими фізичними можливостями виїзна мобільно-технічна бригада Харківського казенного експериментального протезно-ортопедичного підприємства.

Виїзні прийоми організовуються з метою забезпечення доступності отримання послуги протезування та ранньої реабілітації особами з інвалідністю, дітьми з інвалідністю, дітьми до 18 років, що мають проблеми зі здоров’ям.

Важливим напрямком в обслуговуванні осіб даної категорії є санаторно-курортне лікування. За І півріччя 2017 року були забезпечені путівками 20 осіб, з них 14 ветеранів війни та 6 інвалідів загального захворювання.

За І півріччя 2017 виплачено:

— 85 інвалідам компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів на суму 14,3 тис. грн.;

— 25 особам матеріальну допомогу непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю на суму 16042,50 грн.

— 10 громадянам, які здійснили поховання учасників бойових дій або інвалідів війни, компенсацію витрат на поховання у сумі 19124,00 грн.

За І півріччя 2017 року:

— 12 громадянам були видані путівки до психоневрологічних інтернатів і будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів;

— 3 особи з числа осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю було направлено до реабілітаційних установ;

— видані 44 посвідчення (вкладки до посвідчення) «Інвалід війни», «Учасник війни», «Член сім`ї загиблого (померлого) ветерана війни», «Ветеран праці».

Станом на 01.07.2017 року на обласну комісію з видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, були направлені 6 пакетів документів для отримання посвідчень (вкладки до посвідчення) «Дитина, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи», «Особа, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС», «Дружина померлого громадянина, смерть якого пов’язана з виконанням обов’язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС».

Обслуговування учасників антитерористичної операції.

Станом на 01.07.2017 року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків перебувають 6 інвалідів війни ІІ і ІІІ групи та 448 учасників бойових дій з числа учасників АТО.

При постановці на облік фахівцями управління кожному учаснику антитерористичної операції надається інформація про механізм отримання пільг і компенсацій, передбачених чинним законодавством. Також, вручається розроблена пам’ятка, яка містить відомості про міські служби, які надають медичні, адміністративні та соціальні послуги даній категорії пільговиків із зазначенням назв організацій, їх місця розташування, телефонів, контактних осіб.

Начальник управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради О.А. Єздакова