Протягом минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 140 звернень громадян

Протягом тижня, з 17 по 23 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 140 звернень громадян, з яких 100 звернень порушували питання припинення водопостачання, спричиненого аварійною ситуацією на мережі електропередачі через пориви вітру.

Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, охорони здоров’я, пасажирських перевезень тощо.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян

Протягом тижня, з 10 по 16 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян, із яких: 15 — письмові, 22 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання проведення ремонтів та усунення поривів магістральних трубопроводів водопостачання, усунення заторів у каналізаційних колодязях, обрізки старих дерев, освітлення вулиць тощо.

Також продовжують надходити звернення громадян із питань соціального захисту населення: надання різних видів матеріальної та соціальної допомоги, призначення соціального працівника для надання соціальних послуг, надання гуманітарної допомоги продуктами харчування.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 48 звернень громадян

З 3 по 9 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 48 звернень громадян, із яких: 4 — письмові та 44 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.

Найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту системи водопостачання та водовідведення, відновлення послуг електропостачання, ремонту покрівлі будинків, тощо.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 66 звернень громадян

Протягом тижня, з 27 березня по 2 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 66 звернень громадян, із яких: 32 — письмові, 34 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло звернень не надходило.

Найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту водопровідних труб та каналізаційної системи, відновлення послуг електропостачання, ремонту покрівлі будинків, тощо.

Подробнее...

Протягом минулого тижня до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян

З 20 по 26 березня до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян, з яких 7 — письмових, 30 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.

Зазначимо, що у зв’язку з введенням карантину та скасуванням особистих прийомів громадян значно зменшилась кількість звернень.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання житлово-комунального господарства, водопостачання та водовідведення, а також соціального захисту населення.

Подробнее...

Протягом тижня до міської ради надійшло 63 звернення громадян

Протягом тижня, з 13 по 19 березня, до Лисичанської міської ради надійшло 63 звернення громадян, із яких: 19 — письмових, 44 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 2 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання житлово-комунального господарства, водопостачання та водовідведення, електро- та теплопостачання.

Подробнее...

За останній тиждень до Лисичанської міської ради надійшло 60 звернень громадян

З 21 по 27 лютого до Лисичанської міської ради надійшло 60 звернень громадян, із яких: 12 — письмових, 4- під час особистих прийомів, 44 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання ремонту системи водовідведення (каналізації), усунення поривів водоводу та відновлення водопостачання, вирішенню низки питань житлово-комунального господарства та усунення наслідків буревію — відновлення електропостачання.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 57 звернень громадян

 Протягом тижня, з 7 по 13 лютого, до Лисичанської міської ради надійшло 57 звернень громадян, із яких: 17 - письмових, 2 - під час особистих прийомів, 38 - дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту водопровідних труб та каналізаційної системи, відновлення послуг електропостачання, незадовільного опалення приміщень та зменшення оплати за теплопостачання, надання матеріальної допомоги на лікування, пільгового проїзду, підвищення розміру та виплати субсидій.

Подробнее...

Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 70 звернень громадян

 Протягом тижня, з 31 січня по 6 лютого, до Лисичанської міської ради надійшло 70 звернень громадян, з яких 24 – письмових, 12 - під час особистих прийомів, 34 - дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 1 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання ремонту системи водовідведення (каналізації) та усунення поривів на водопровідній мережі, перебоїв та відсутності послуги електропостачання, зниження тарифів на послугу теплопостачання, надання матеріальної допомоги на лікування та низка інших питань соціального захисту населення.

Подробнее...

За останній тиждень січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян

З 24 по 31 січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян, з яких: 30 – письмові, 6 – під час особистих прийомів, 41 – дзвінки на Урядову гарячу лінію (з них 2 – дзвінки на гарячу лінію ОДА). На адресу вищих органів влади надійшло 3 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання з відсутності водопостачання та ремонту систем водовідведення, відключення від системи централізованого опалення, неякісного надання послуг та відсутності електропостачання, надання безкоштовних медичних послуг, забезпечення пільговими ліками у межах програми «Доступні ліки» та низка питань стосовно соціального захисту населення.

Подробнее...