Про роботу служби у справах дітей за 9 місяців 2017 року

На первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 299 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З них під опікою і піклуванням перебувають 212 дітей, проживають у прийомних сім’ях 17 дітей, у дитячих будинках сімейного типу — 14 дітей. За 9 місяців 2017 року влаштовано під опіку — 42 дітей, в прийомну сім’ю — 5 дітей, 2 дітей довлаштовані в дитячий будинок сімейного типу, усиновлено 6 дітей підготовлено 191 проектів рішень виконкому, які стосуються соціального захисту дітей.

У поточному році згідно з планами спільних заходів служби у справах дітей, відділу поліції Головного Управління Національної Поліції в Луганській області та навчальних закладів проведено 20 лекцій, семінарів на теми: «Насильство серед підлітків», «Мої права та обов’язки», «Правопорушення,відповідальність, наслідки».

Подробнее...

Про діяльність відділу культури Лисичанської міської ради у першому півріччі 2017

Штат відділу культури укомплектовано повністю та налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника. В червні проведено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії.

У 1 півріччі 2017 року до відділу культури надійшло 1103 одиниці кореспонденції, що на 170 одиниці більше ніж у 1 півріччі 2016 року. Кількість вихідної кореспонденції склала 499 одиниць, що на 112 одиниць більше ніж у аналогічному періоді 2016 року. Підготовлено 175 відповідей на контрольні документи, у тому числі відповіді на 9 депутатських запитів та звернень, 10 запитів силових структур (поліція, прокуратура, СБУ), 19 звернень громадян, 2 запитів на отримання публічної інформації.

У звітному періоді підготовлено 2 проекти рішень сесії міської ради; 22 проекти рішень виконавчого комітету Лисичанської міської ради; 20 проектів розпоряджень міського голови. Розроблено та затверджено міську програму «Мистецька освіта Луганщини» на 2017-2019 роки.

Подробнее...

Про роботу відділу адміністративних послуг Лисичанської міської ради за І півріччя 2017 ріку

Відділ адміністративних послуг є суб’єктом державної реєстрації у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також органом реєстрації у сфері реєстрації місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Відділ адміністративних послуг здійснює матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську (далі — ЦНАП).

Подробнее...

Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за І півріччя 2017 року

Станом на 01.07.2017 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 738 сімей, з них правом першочергового отримання житла користуються 259 сімей, правом позачергового одержання житла — 188 сімей.

У І півріччі 2017 року на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 22 сім’ї. Знято з квартирного обліку 12 сімей.

Подробнее...

Про роботу управління власності Лисичанської міської ради у І півріччя 2017 року

Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.

Використання методів управління комунальним майном у І півріччі 2017 року забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 7,35 млн. грн., в т.ч. за такими видами доходів:

— орендна плата за землю — 6,16 млн. грн.;

Подробнее...

Про роботу Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства за І півріччя в 2017 році

Протягом 2017 року Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства здійснювало координацію та методичне керівництво діяльності 13 комунальних підприємств: КП ЛЖЕК №№ 1, 3, 5, 6, 8, КП «Лисичанськтепломережа», ЛКСП «Лисичанськводоканал», КП «Лисичанськміськсвітло», КП «Лисичанський Шляхрембуд», ЛКАТП 032806, КП «Лисичанська ритуальна служба», КП ЛМР «Електроавтотранс», КП «Лисичанське тролейбусне управління».

Управління включає в себе 5 відділів: житловий та комунальний відділи, відділ комунальної енергетики, відділ бухгалтерського обліку, відділ планування та економічного аналізу, а також підбирачів довідкового та інформаційного матеріалу.

Подробнее...

Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради у першому півріччі 2017 року

Виконуючи власні повноваження щодо централізованого тимчасового зберігання архівних документів, що утворилися в процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, на відповідній території, і інших архівних документів, що не відносяться до Національного архівного фонду, трудовий архів:

— здійснює прийом документів з кадрових питань (особового складу) ліквідованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які припинили свою діяльність;

Подробнее...

Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за І півріччя 2017 року

Відділ праці

Відповідно до делегованих повноважень в сфері соціального захисту та Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013 р. № 115, проведена повідомна реєстрація 30 колективних договорів між керівництвом підприємств, установ, організацій усіх форм власності та професійними спілками (трудовими колективами) і 37 змін та доповнень до них.

Протягом звітного періоду забезпечувалось здійснення моніторингу стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати суб’єктами господарювання міста всіх форм власності та стану економічної активності. Так, за статистичними даними загальна сума заборгованості з виплати заробітної плати по м. Лисичанськ на 01.07.2017 р. становила 72004,0 тис. грн., в тому числі по підприємствах за видами економічної активності:

- економічно активних – 67197,5 тис. грн. або 93,3 %;

Подробнее...

Про роботу центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Лисичанської міської ради у першому півріччі 2017 року

Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводить соціальну роботу у межах територіальних громад міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Основними принципами діяльності Центру є: законність, соціальна справедливість, доступність та відкритість, конфіденційність тавідповідальність за дотримання етичних і правових норм, додержання і захист прав людини, адресність та індивідуальний підхід, добровільність вибору в отриманні чи відмові від отримання соціальних послуг, комплексність та системність під час надання соціальних послуг, дотримання державних стандартів і нормативів соціальних послуг.

Подробнее...

Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради за І півріччя 2017 року

Відділ забезпечення діяльності управління

Документообіг управління в І півріччі 2017 року склав 16424 документа (10899 — вхідних документів, 5525 — вихідних).

Документи, що надійшли протягом І півріччя 2017 року до УПСЗН, відпрацьовані без порушень термінів виконання. Номенклатура справ УПСЗН складається з 12 індексів та налічує 444 позиції, у 2017 році списано 10344 документа, строк зберігання яких скінчився.

Подробнее...

Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за перше півріччя 2017 року

На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Лисичанської міської ради спрямовано на зберігання документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність відділу — три посадові особи місцевого самоврядування: начальник відділу, головний спеціаліст і спеціаліст I-ї категорії.

За поданням відділу було розглянуто питання на засіданні виконавчого комітету Лисичанської міської ради та прийняте рішення виконкому від 20.06.2017 р. № 282 «Про стан архівної справи в установах, організаціях та на підприємствах м. Лисичанська».

Подробнее...

Еще статьи...

  1. Про хід реалізації програми житлових субсидій в опалювальний період 2016-2017 років
  2. Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за І квартал 2017р.
  3. Про роботу відділу у справах сім'ї, молоді та спорту Лисичанської міської ради за січень-травень 2017 року
  4. Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2017 року
  5. Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2017 року
  6. Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла у І кварталі 2017 року
  7. Проблеми та перспективи роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську
  8. Щодо виконання делегованих повноважень з контролю за дотриманням правил торговельного та побутового обслуговування населення, законодавства щодо захисту прав споживачів підприємствами торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговува
  9. Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2016 р.
  10. О состоянии здоровья населения г. Лисичанска, совместной работе Территориального медицинского объединения и исполкома Лисичанского городского совета в 2016 году