Дії споживача у разі виявлення недоліків у виконаній роботі
- Зразки звернень за якістю товарів і послуг
- 25.06.2018
У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
· безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
· відповідного зменшення ціни виконаної роботи(наданої послуги);
Право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості
- Зразки звернень за якістю товарів і послуг
- 25.06.2018
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі відмови обміну товару належної якості споживач має право скласти претензію за наданим нижче зразком.
Дії споживача у разі придбання непродовольчих товарів неналежної якості
- Зразки звернень за якістю товарів і послуг
- 25.06.2018
У разі придбання непродовольчих товарів неналежної якості споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
· пропорційного зменшення ціни;
· безоплатного усунення недоліків в розумний строк;