Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2016 р.

За 2016р. до загального фонду бюджету міста надійшло доходів 611,5 млн.грн., у тому числі:

  • — власних надходжень міського бюджету — 176,3 млн.грн.;
  • — субвенцій з державного та обласного бюджетів — 416,9 млн.грн.;
  • — дотацій з державного та обласного бюджетів — 18,3 млн.грн.

До спеціального фонду надійшло 38,0 млн.грн., в тому числі субвенція з обласного бюджету — 15,9 млн.грн.

На видатки за рахунок загального фонду бюджету було направлено 563,0 млн.грн. В першочерговому порядку фінансувалися захищені статті видатків, на які направлено 533,1 млн.грн., у тому числі:

  • — на заробітну плату з нарахуваннями — 219,2 млн.грн;
  • — на стипендії учням ПТУ — 4,5 млн.грн.;
  • — на енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ — 41,0 млн.грн;
  • — на харчування і медикаменти — 9,4 млн.грн.;
  • — за рахунок субвенцій з держбюджету на пільги, допомоги, субсидії та субвенції з обласного бюджету на надання грошової компенсації громадянам, які втратили житло та за рахунок міського бюджету на інші соціальні виплати — 257,5 млн.грн.;
  • — на дотацію м.м.Привіллю, Новодружеську — 1,5 млн.грн.

Заробітна плата працівникам бюджетних установ профінансована у повному обсязі у встановлені терміни, заборгованість відсутня.

На житлово-комунальне господарство направлено 18,0 млн.грн., (з яких на поточний ремонт і утримання доріг — 4,3 млн.грн., на благоустрій міста — 5,4 млн.грн., на дотації та фінансову підтримку комунальних підприємств — 8,0 млн.грн.); на інші поточні видатки, в тому числі на придбання предметів, матеріалів, оплату послуг бюджетних установ, направлено 11,9 млн.грн.

За рахунок спеціального фонду бюджету профінансовані видатки у сумі 68,9 млн.грн., у тому числі:

  • — капітальні видатки по бюджету розвитку — 47,3 млн.грн., (в тому числі інша субвенція м.м. Привіллю, Новодружеську — 0,297 млн.грн.)
  • — за рахунок власних і спонсорських надходжень на утримання бюджетних установ направлено — 21,6 млн.грн.

Начальник фінансового управління М.Г. Солодовник