• УВАГА!!! Коронавірус
  • Новини
    • Привітання
    • Події
    • Культура
    • Освіта
    • Спорт
    • Соціальна сфера
    • Анонс подій
    • Оголошення
    • Україна - ЄС
  • Про місто Лисичанськ
    • Паспорт міста
    • Символіка міста
    • Статут територіальної громади
    • Економічний стан міста
    • Міські програми розвитку
    • Підприємства міста
    • До 300-річчя Лисичанська
  • Лисичанська міська ВА
    • Начальник
    • Заступники начальника
    • Розпорядження начальника ВА
      • 2022
  • Лисичанська міська ВЦА
    • Керівник
    • Заступники керівника
    • Розпорядження керівника
      • 2022
      • 2021
    • Проєкти розпоряджень
    • Регламент Лисичанської міської ВЦА
    • Графік прийому населення
    • Структура Лисичанської міської ВЦА
    • Структурні підрозділи
      • Структурні підрозділи
      • Штатний розпис
      • Звіти про роботу
      • Дані про надані адміністративні послуги
      • Система обліку інформації
    • Довідник
    • Комісії при ВЦА
    • Очищення влади
    • Доступ до публічної інформації
    • Запобігання проявам корупції
      • Повідомити про корупцію
      • Державні акти
      • Акти ВЦА
      • Внутрішні навчання
      • Звіти
    • Архів розпоряджень керівника ВЦА м. Лисичанська
      • 2020
      • 2021
    • Архів даних ВЦА м. Лисичанська
      • Структурні підрозділи ВЦА
        • Штатний розпис
        • Звіти про роботу
        • Система обліку інформації
      • Очищення влади
      • Доступ до публічної інформації
      • Вакансії
  • Бюджет
    • Відкритий бюджет
    • Бюджет громади
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
    • Використання бюджетних коштів
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
    • Перелік розпорядників бюджетних коштів
    • Бюджетні запити
      • 2022
      • 2021
      • 2020
    • Перелік бюджетних програм
    • Паспорти бюджетних програм (зі змінами)
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
    • Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
  • Містобудівна документація
    • Затверджена містобудівна документація
    • Містобудівні умови і обмеження, будівельні паспорти
    • Громадські слухання
    • Архітектурно-містобудівна рада
    • Вулиці, адреси
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
      • 2012
      • 2011
      • 2010
      • 2009
      • 2008
    • Оприлюднення проєктів регуляторних актів
    • Про здійснення регуляторної діяльності
      • Звіти з відстеження результативності регуляторних актів
      • Звіти про здійснення державної регуляторної політики
      • Реєстр діючих регуляторних актів
  • Звернення громадян
    • Реєстрація звернень
    • Електронні звернення і петиції
    • Нормативно-правова база
    • Графіки особистих прийомів
    • Телефонні «гарячі лінії»
    • Аналіз звернень громадян
  • Вакансії
  • Управління власності
    • Управління власності
    • Новини
    • Адміністративні послуги
  • УСЗН
    • Про УСЗН
    • Новини
    • Адміністративні послуги
      • Пільгові категорії громадян
      • Сім'ї з дітьми
      • Особи з інвалідністю
      • Переміщені особи
      • Опіка та піклування
      • Інші послуги
      • Надання одноразової матеріальної допомоги
    • Соціальні послуги
    • Замовити послуги онлайн
      • Муніципальна няня
      • Призначення житлової субсидії
      • Допомога при народженні дитини
    • Реабілітаційні послуги дітям з інвалідністю
  • ЦНАП
  • УЖКГ
    • Про УЖКГ
    • Новини
    • Виконавці послуг ЖКГ
    • Обсяг виконаних робіт підприємствами ЖКГ
    • Правила благоустрою території міста
    • Індивідуальне опалення
    • Житло
      • Визначення форми управління
      • ОСББ
      • Управителі ОСББ
      • Програми підтримки
    • Платежі населення
  • Мешканцям громади
    • Заклади охорони здоров'я
    • Соціальні заклади
    • Заклади освіти
      • Заклади дошкільної освіти
      • Заклади загальної середньої освіти
      • Заклади позашкільної освіти
      • Професійні ліцеї та заклади вищої освіти
    • Заклади культури
    • ДЮСШ
    • Безбар'єрність
    • Первинна правова допомога
    • Квартирний облік
    • Об'єднання громадян
      • Політичні партії
      • Громадські організації
      • Релігійні організації
    • Захист прав споживачів
      • Зразки звернень за якістю товарів і послуг
      • Нормативна база
      • Актуальна інформація
      • Аналіз звернень споживачів
    • Запобігання та протидія домашньому насильству
    • Децентралізація
    • Перейменування вулиць
    • Цивільний захист
    • Транспорт
  • Суб'єктам господарювання
    • До відома підприємців
    • Виїзна торгівля
    • Інвестиції та МТД
    • Державні програми підтримки аграрного сектору
      • Для суб’єктів господарювання
      • Для фізичних осіб
  • Повідомна реєстрація колективних договорів
    • Реєстр колективних договорів
    • Тексти колективних договорів
  • Місцеві податки
  • Органи державної влади
    • Для платників податків
    • Центр пробації
    • Центр зайнятості
    • Пенсійний фонд
    • Фонд соціального страхування
    • Держпраця
    • Держпродспоживслужба
    • Військкомат
    • ДСНС
    • Прокуратура
    • Поліція
    • Патрульна поліція
    • Юстиція
    • Служба судової охорони
    • Прикордонний загін
    • Луганская ОДА
  • Національно-патріотичне виховання
  • Учасникам АТО/ООС
  • Вибори
    • Вибори - 2020
    • Вибори - 2019
    • Вибори - 2015
    • Вибори - 2014
      • Бланки заяв до ДРВ
    • Вибори - 2012
      • Постанови ОВК № 107
  • Місцеве самоврядування
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка діючих посадових осіб
    • Виконавчі органи
      • Дані про надані адміністративні послуги
      • Про роботу структурних підрозділів
    • Порядок доступу до публічної інформації
    • Рішення
      • Протоколи постійних комісій
      • Рішення сесій міської ради
      • Розпорядження міського голови
      • Рішення виконкому міської ради
      • Проєкти рішень
    • Законодавство
    • Запобігання проявам корупції
      • Декларації
      • Законодавча база
    • Вакансії
  • Відеогалерея
  • Фотогалерея
  • Інтернет-ресурси
  • Відновлення Луганщини
  • Велике будівництво
  • Відкриті дані
Портал управління знаннями
Безоплатна правова допомога
Урядова
Програма ЕНЕРГОДІМ
Децентралізація
Продитія домашньому насильству
Асоціація міст України
Державний реєстр виборців
Інтерактивна інвестиційна мапа України

Анонс подій

Архів новин

  • Февраль, 2022
  • Январь, 2022
  • Декабрь, 2021
  • Ноябрь, 2021
  • Октябрь, 2021
  • Сентябрь, 2021
Ми у Facebook
YouTube
Публічні фінанси
Публічні закупівлі
Відкриті дані
Місцеві петиції
Статистика петицій
Портал Дія
Цифровий підпис
Гід з державних послуг
єМалятко
Платформа Дія.Центрів
Співпраця з Німеччиною
Сервіс автоматичної оцінки нерухомості

О работе ЖЭК № 3 по устранению последствий проведения АТО

  • Печать
Обсяг виконаних робіт підприємствами ЖКГ
20.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 3 после проведения АТО ведутся работы по восстановлению жилого фонда.

Так, по состоянию на 18 августа 2014 года уже отремонтировано 573 кв. м. шиферной кровли, 10 кв.м монолитных бетонных плит мягкой кровли по адресу: кв. 50 лет Победы д. 1, 6 подъезд, заменено 229 м деревянных элементов шиферной кровли (стропильная группа, обрешетка) по пр. Ленина д. 145, д. 173 и по ул. Свердлова, д. 375. Также отремонтировано и отштукатурено 45 кв. м поврежденной кирпичной кладки стен, цоколей, установлена металлическая опорная конструкция между железобетонными перекрытиями по ул. Московская, д. 167. Кроме того, восстановлено 6 дымовентканалов по ул. Свердлова, д. 363, остеклено 280 кв. м оконных переплетов и убрано 55 куб. м мусора.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 3 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 3 Артур Хмелевский

О работе ЖЭК № 3 по устранению последствий проведения АТО

  • Печать
Відновлення Луганщини
20.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 3 после проведения АТО ведутся работы по восстановлению жилого фонда.

Так, по состоянию на 18 августа 2014 года уже отремонтировано 573 кв. м. шиферной кровли, 10 кв.м монолитных бетонных плит мягкой кровли по адресу: кв. 50 лет Победы д. 1, 6 подъезд, заменено 229 м деревянных элементов шиферной кровли (стропильная группа, обрешетка) по пр. Ленина д. 145, д. 173 и по ул. Свердлова, д. 375. Также отремонтировано и отштукатурено 45 кв. м поврежденной кирпичной кладки стен, цоколей, установлена металлическая опорная конструкция между железобетонными перекрытиями по ул. Московская, д. 167. Кроме того, восстановлено 6 дымовентканалов по ул. Свердлова, д. 363, остеклено 280 кв. м оконных переплетов и убрано 55 куб. м мусора.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 3 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 3 Артур Хмелевский

Графики отпусков

  • Печать
ТГИ по вопросам труда
05.08.2014

Вопрос: Каков общий порядок и сроки предоставления ежегодных отпусков?

Законодательством установлен общий порядок и сроки предоставления отпусков. Очередность предоставления отпусков определяется графиком, а порядок предоставления их конкретизируется внутренним нормативным актом.

Общий порядок и сроки предоставления отпусков установлены статьей 79 КЗоТ Украины, частью десятой статьи 10 Закона Украины «Об отпусках» от 15 ноября 1996 года № 504/96-ВР (далее — Закон № 504) и пунктом 20 Типовых правил внутреннего трудового распорядка для рабочих и служащих предприятий, учреждений, организаций, утвержденных постановлением Государственного комитета СССР по труду и социальным вопросам от 20 июля 1984 года № 213.

Подробнее...

О работе ЖЭК № 1 по устранению последствий проведения АТО

  • Печать
Відновлення Луганщини
19.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 1 после проведения АТО ведутся работы по восстановлению жилого фонда.

Так, по состоянию на 18 августа 2014 года уже восстановлено 666,4 кв. м. устройства шиферной кровли, 2,5 куб. м. кирпичной кладки стен и карнизов, отремонтировано 47 кв. м. кирпичной кладки наружных стен путем оштукатуривания, заменено 103 п/м деревянных элементов шиферной кровли (обрешетка, мауэрлаты), восстановлено 1,2 куб. м. поврежденного участка наружного стенового блока путем укрепления металлическим уголком с закладкой кирпичом по ул. Коммунальная, д. 32. Кроме того, заменено 3 п/м поврежденного трубопровода центрального отопления на чердаке по ул. Октябрьская, д. 1, отремонтировано 16 куб. м. кирпичной кладки оголовков вентканалов по ул. Чекистов, д.7, остеклено 225,8 кв.м. оконных переплетов и убрано 7 тонн мусора.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 1 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 1 Людмила Погорелова

Как оплачивается период простоя не по вине работника

  • Печать
ТГИ по вопросам труда
23.06.2014

Понятие простоя приведено в ст. 34 КЗоТ Украины. Под простоем понимается вынужденная приостановка работы. Правила оплаты за время такой приостановки зависят от того, произошла она по вине работника или в силу каких-либо других обстоятельств, не связанных с его противоправным виновным поведением. Если в простое работник не был виновен, то закон гарантирует оплату его труда за время простоя в размере не ниже 2/3 его тарифной ставки, разряда (оклада) (ч.1 ст. 113 КЗоТ).

Подробнее...

О работе ЖЭК № 1 по устранению последствий проведения АТО

  • Печать
Обсяг виконаних робіт підприємствами ЖКГ
19.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 1 после проведения АТО ведутся работы по восстановлению жилого фонда.

Так, по состоянию на 18 августа 2014 года уже восстановлено 666,4 кв. м. устройства шиферной кровли, 2,5 куб. м. кирпичной кладки стен и карнизов, отремонтировано 47 кв. м. кирпичной кладки наружных стен путем оштукатуривания, заменено 103 п/м деревянных элементов шиферной кровли (обрешетка, мауэрлаты), восстановлено 1,2 куб. м. поврежденного участка наружного стенового блока путем укрепления металлическим уголком с закладкой кирпичом по ул. Коммунальная, д. 32. Кроме того, заменено 3 п/м поврежденного трубопровода центрального отопления на чердаке по ул. Октябрьская, д. 1, отремонтировано 16 куб. м. кирпичной кладки оголовков вентканалов по ул. Чекистов, д.7, остеклено 225,8 кв.м. оконных переплетов и убрано 7 тонн мусора.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 1 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 1 Людмила Погорелова

Какая работа считается сверхурочной и как она оплачивается?

  • Печать
ТГИ по вопросам труда
23.06.2014

Сверхурочная работа — это работа сверх установленной продолжительности рабочего времени. Сверхурочным является время работы, превышающее норму рабочего дня. Продолжительность рабочего времени работников предприятий, учреждений и организаций определяется Правилами внутреннего трудового распорядка, которые принимаются на общем собрании трудового коллектива.

Если ваш рабочий день длится 8 часов, то работа сверх 8 часов является сверхурочной. Если продолжительность вашей смены 10 часов, то работа сверх 10 часов является сверхурочной. Если применяется суммированный учет рабочего времени, сверхурочными должны признаваться часы сверх нормального числа рабочих часов за учетный период.

Подробнее...

О работе ЖЭК № 8 по восстановлению жилого фонда

  • Печать
Обсяг виконаних робіт підприємствами ЖКГ
15.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 8 после проведения АТО разбито 685 кв. м стекол, разбито 47 оконных рам и 3 дверных полотна.

По состоянию на 15 августа 2014 года сотрудниками ЖЭКа уже застеклено 76 кв.м. по ул. Севастопольская и ул. Октябрьская, восстановлены оконные рамы по ул. Севастопольская д.д. № 3, 13, 11 и по ул. Октябрьская д.д. 289, 299, 301, 303, 305, а также отремонтировано 3 разбитых дверных полотна по ул. Севастопольская, д. 11.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 8 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 8 Татьяна Швец

До уваги суб’єктів господарювання

  • Печать
Предпринимательство
04.06.2014

До уваги суб’єктів господарювання

 У травні місяці Аграрний фонд України розпочинає реалізацію цукру-піску в кількості 30 тис. тонн. Цукор буде реалізовуватись на Аграрній біржі за ціною 9282 грн/тонна (з ПДВ) по попередній оплаті на умовах EXWз наступних базисів:

 

№ з/п

Область

Адреси складів

1

Вінницька

- Теплицький район, с. Улич, вул. Заводська, 1

- смт. Томашіль, вул. Інтернаціональна, 8

- Тульчинський район, смт. Кирсанівка, вул. Новозаводська, 2

2

Волинська

- м. Луцьк, вул. Карбишева, 1

3

Київська

- м. Бровари, вул. Підприємницька, 22

- смт. Миронівка, вул. Леніна, 130

4

Львівська

- м. Львів, вул. Шевченка, 335

5

Тернопільська

- м. Бучач, вул. Галицька, 160

6

Харківська

- м. Харків, вул. Морозова, 13

- смт. Чапаєве, вул. 50 років Жовтня, 5

7

Черкаська

- с. Червона Слобода, вул. Берегова-Промислова, 20

 

 

Пропозиції щодо закупівель цукру просимо надати до управління економіки Лисичанської міської ради за адресою: м. Лисичанськ, вул. Комсомольська, 10, каб. 24, контактні телефони: 7-24-20; 7-33-45.

О работе ЖЭК № 8 по восстановлению жилого фонда

  • Печать
Відновлення Луганщини
15.08.2014

На территории КПЛ ЖЭК № 8 после проведения АТО разбито 685 кв. м стекол, разбито 47 оконных рам и 3 дверных полотна.

По состоянию на 15 августа 2014 года сотрудниками ЖЭКа уже застеклено 76 кв.м. по ул. Севастопольская и ул. Октябрьская, восстановлены оконные рамы по ул. Севастопольская д.д. № 3, 13, 11 и по ул. Октябрьская д.д. 289, 299, 301, 303, 305, а также отремонтировано 3 разбитых дверных полотна по ул. Севастопольская, д. 11.

Работы по восстановлению жилищного фонда ЖЭКа № 8 продолжаются.

Начальник КПЛ ЖЭК № 8 Татьяна Швец

Держпідприємництво: кількість дозвільних документів скорочено з 143 до 84

  • Печать
Актуальная информация
29.05.2014

Зайві адміністративні процедури не завдаватимуть шкоди бізнесу

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», який вже набрав чинності, вносяться зміни до 38 законодавчих актів.

На сьогодні в Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності залишається 84 дозвільних документи.

Подробнее...

Еще статьи...

  1. Як обчислити середню зарплату для оплати часу щорічної відпустки
  2. Легализация труда и заработной платы
  3. Про внесення грошової застави кандидатами на посаду Лисичанського міського голови та кандидатами в депутати в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 8
  4. Спрощується реєстрація прав власності на житлові будинки, побудовані до 05.08.1992 року
  5. Все о трудовом договоре
  6. Порядок здійснення будівництва об’єктів VI - V категорій складності
  7. Порядок здійснення будівництва об’єктів I - III категорій складності
  8. Перелік документів, які посвідчують право власності на землю чи право користування нею
  9. Как расторгнуть срочный трудовой договор
  10. Робота за сумісництвом у сфері недержавної форми власності

Страница 151 из 155

  • В начало
  • Назад
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • Вперёд
  • В конец

© Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області, 2022
м. Лисичанськ, вул. ім. М.Грушевського, 7
E-mail:[email protected]
При копіюванні материалів сайта обов'язкове пряме посилання на www.lis.gov.ua

  • Карта сайта
RSS-подписка на новости
Микроблог на Twitter