Які права має споживач у разі придбання ним продукту харчування неналежної якості
- Захист прав споживачів
- 13.04.2021
Якість продуктів харчування не завжди можна визначити за їх зовнішнім виглядом. Але, якщо ви вдома виявили, що товар неякісний, слід принести його у магазин, пред’явивши чек.
Відповідно до п.8 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
Перед вами повинні вибачитися і замінити товар, або повернути кошти.
А сам неякісний товар негайно повернути виробнику, а можливо і всю партію товару. Виробник в свою чергу зобов’язаний перевірити товар, вжити заходи та надати магазину і споживачу відповідь.
Вибираючи продукти харчування, слід звернути увагу на зовнішній вигляд товару, наявність інформації про виробника, склад продукту, умови зберігання, дату виготовлення, перевірити термін придатності. Буває й так, що термін придатності на момент покупки ще не пройшов, але закінчується у найближчий день. У цьому випадку краще купувати продукти на декілька днів.
Окрім терміну придатності необхідно звернути увагу на цілісність упаковки товару і якщо вона порушена, краще утриматися від покупки цього товару. При покупці імпортних продуктів зверніть увагу на наявність інформації на українській мові. Згідно з п.4 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Нагадуємо, суб'єкти господарювання зобов'язані видати покупцю розрахунковий документ (чек).
Відділ споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації