Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - засоби супутникового зв'язку

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області

(назва замовника)

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Засоби супутникового зв’язку.

Код за ДК 021:2015 32530000-7 Телекомунікаційне супутникове обладнання.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області. Юридична адреса: 93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менделєєва, 49.

Адреса для листування: 49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2.

ЄДРПОУ: 03364197.

Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Засоби супутникового зв’язку.

Код за ДК 021:2015 32530000-7 Телекомунікаційне супутникове обладнання.

Вид та номер закупівлі в ЕСЗ: відкриті торги з особливостями, UA-2025-08-07-005499-a.

Технічні та якісні характеристики:

1.Товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), з гарантійним терміном виробника та мати оригінальну упаковку без пошкоджень, що підтверджується Учасником окремим листом в довільній формі..

2. Учасник несе відповідальність за якість поставленого Товару.

3. Все обладнання має бути укомплектоване інструкцією по використанню та гарантійним талоном.

4. У разі пошкодження товару під час його транспортування учасник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий. Відповідальність за доставку товару, а отже його цілісність несе учасник.

5. При отримання товару, у разі виявлення браку, замовник залишає за собою право повернути неякісний товар, натомість отримати якісну заміну.

6. При виявлені недоліків (дефектів) товару протягом гарантійного терміну, учасник повинен усунути недоліки (дефекти) товару або замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок.

7. Учасник, у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації; що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни.

8. Учасник, у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання 12 місяців з моменту отримання товару замовником, в якій Учасник гарантує якість товару і що безкоштовно буде здійснювати його гарантійне обслуговування протягом встановленого терміну експлуатації за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі.

9. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється.

10. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання.

11. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця, а вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати витрати на доставку товару.

12. Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за власний рахунок.

13. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування його в період поставки.

14. Учасник, у складі тендерної пропозиції подає довідку щодо наявності у нього центру з технічної підтримки з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 24-х години на добу, 7-и днів на тиждень), з зазначенням адреси, номеру телефону та електронної пошти.

15. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства, відповідно про що учасник повинен надати довідку довільної форми.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: закупівля здійснюється для задоволення потреби на 2025 рік у товарах, які необхідні для виконання робіт та надання практичної допомоги у будівництві, реконструкції, фортифікаційних споруд, рубежів оборони (взводних опорних пунктів) на території Донецької області на визначених військовими (державними) адміністраціями, військовим командуванням ділянках місцевості, обсяг закупівлі визначено відповідно до розрахунків планових потреб y матеріальних цінностях, наданих підвідомчими комунальними підприємствами.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару:

Засоби супутникового зв’язку «Starlink Internet Satellite Mini з типом фіксації до поверхні (діапазон: 802.11а/b/g/n/ac, швидкість інтернету 150 Мбіт/с, Wi-Fi 5, вологозахищений корпус на 4 неодимових магнітах)» у кількості 5 шт.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням інформації, отриманої з комерційних пропозицій потенційних постачальників, виробників конкретного товару, тощо. Очікувану ціну сформовано на основі розрахунків, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.

Очікувана вартість становить: 123 000 грн 00 коп. (сто двадцять три тисячі гривень 00 коп.).

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у 2025 році.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.