Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лисичанської міської ради протягом січня 2019 року
- Аналіз звернень громадян
- 01.03.2019
Протягом січня 2019 року до Лисичанської міської ради надійшло 397 звернень громадян, що на 117 звернень, або на 30% більше, ніж у січні минулого року.
Найчастіше мешканці міста порушували питання житлово-комунального господарства — 112 звернень.
Відзначимо, що найбільш актуальними були та залишаються питання теплозабезпечення — 18, водопостачання — 79; газопостачання — 5 та електропостачання — 36.
Певною мірою, ці показники зображають соціальну напругу зумовлену, передусім:
— зношеністю житлового фонду;
— відсутністю електропостачання через негоду 18 та 27 січня 2019 року;
— відключенням від водопостачання мікрорайонів південної частини міста, сел. ш. «Матроська», частини району Скляного заводу через заборгованість КП «Лисичанськводоканалу» перед Лисичанським РЕМ;
— змінами до порядку надання житлових субсидій відповідно до чинного законодавства.
Значна частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки — 141 звернення.
У зверненнях громадяни здебільшого порушували питання соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування та розв’язання соціально-побутових проблем.
Окрім того, спостерігається тенденція щорічного значного зростання звернень громадян через дзвінок до Урядової «гарячої лінії» (близько на 40% впродовж двох останніх років).
Зазначимо, що не зважаючи на складні фінансові обставини, в яких опинилась більшість комунальних підприємств м. Лисичанська, пріоритетними для них завжди залишаються потреби мешканців міста. Так, впродовж першого місяця 2019 року було вирішено наступні комунальні питання:
— проведена робота з налагодження системи опалення у квартирі (вул. Сковороди, 110/21);
— замінені стояки опалення, відновлена послуга з централізованого теплопостачання (вул. ім. В. Сосюри, 369/29);
— проведено ремонт внутрішньо будинкової системи — проведена заміна зливного трубопроводу, коліна та муфти (вул. Ломоносова, 2-А/45);
— відремонтовано каналізаційний стояк в міжповерховому перекритті (кв. Молодіжний, 7/43);
— вивезені побутові відходи — вул. Лермонтова, 22;
— дороги оброблені протиожеледними матеріалами — вул. Дібровка, 6;
— проведено відключення газу у квартирі, мешканець якої веде аморальний спосіб життя (пр. Перемоги, 115/122).
— відновлено електропостачання в м. Новодружеськ на вул. Куйбишева, Томашівська, Шевченка, Гоголя, Пушкіна, пров. Поштовий.
— після низки провладних заходів відновлена послуга водопостачання в будинках мікрорайонів південної частини міста.
Також, 39 лисичан отримали матеріально фінансову допомогу з міського бюджету на лікування. Серед інших позитивно вирішених питань соціального захисту населення можна назвати наступні: призначення соціальної допомоги при народженні дитини — 1, призначення субсидії — 2, перерахунок пенсії — 1.
Окрім того, завдяки наполегливій праці спеціалістів управління економіки було захищено права двох споживачів, які отримали неякісні послуги.
Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян С. Михайлів