Про роботу загального відділу Лисичанської міської ради у 2016 році
- Про роботу структурних підрозділів
- 03.02.2017
Забезпечення чіткої організації діловодства в міській раді, здійснення контролю за термінами проходження та виконання документів, які надійшли до Лисичанської міської ради — основні функції загального відділу.
Документообіг 2016 року склав 11123 документа (6251 — вхідних документів, 4872 — вихідних), що на 3068 документів більше, ніж у 2015 році.
Контрольних документів у 2016 році було зареєстровано 998, з них 286 — документи тривалого контролю, серед яких Постанова КМУ від 2013 р. «Про затвердження Державної цільової соціальної програми підтримки сім’ї», Наказ Міністерства соцполітики України від 2013 р. «Про розроблення проектів територіальної (місцевої) програми зайнятості населення на період до 2017 року», розпорядження голови ОДА від 2014 р. «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини в Луганській області на період до 2020 року», 74 Протокольних доручення ОДА та ін. документи.
Протягом 2016 року до загального відділу надійшло 72 запита на інформацію. 98,6 % — запити, відповіді на які задоволені, а 5,5 % запитів були направлені належним розпорядника інформації.
У 2016 році проведено 43 засідання виконавчого комітету (у 2015 р. — 35), на яких розглянуто й прийнято 561 рішення (що на 69 рішень більше, ніж в 2015 р.) з основних питань життєзабезпечення та розвитку міста, а саме:
— про стан атестації робочих місць за умовами праці на підприємствах, в установах, організаціях міста;
— про стан моніторингу своєчасної виплати та погашення заборгованості по заробітній платі на підприємствах, в установах й організаціях всіх форм власності;
— про підсумки роботи з призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг;
— про підсумки роботи щодо надання населенню передбачених законодавством пільг й компенсацій;
— про роботу комунальних підприємств та установ міста в опалювальний період 2015-2016 років та заходи щодо підготовки об’єктів житлово-комунального господарства й соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років;
— про перелік адміністративних послуг, що надає ЦНАП (доповнення);
— про організацію відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2016 року.
На засіданнях виконавчого комітету було розглянуто хід виконання програм економічного та соціального розвитку міста; профілактики злочинності; комплексної реабілітації учасників АТО та реабілітації осіб з обмеженими фізичними здібностями. Щомісяця розглядалися та приймалися рішення з питань обліку, розподілу житла; архітектури та містобудування; опіки та піклування.
Хід виконання ухвалених рішень контролювався відповідними структурними підрозділами міської ради.
Документи, що надійшли протягом 2016 року до загального відділу міської ради, відпрацьовані без грубих порушень термінів виконання документів.
Начальник загального відділу Олена Приколота