Стихійній торгівлі – НІ!

 Вчора, 11 серпня, мобільною групою проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі у Лисичанську в районі ринку «Джамілі» по пр. Перемоги та на території, прилеглій до ринку ДП «Лисичанський ринок», по вул. ім. В.Сосюри. До складу мобільної групи увійшли спеціалісти відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації та співробітники ВП № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в Луганській області.

За результатами проведеного рейду на порушників складено 4 адміністративних протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).

Подробнее...

Знай свої права

 За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.

Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне використання електронних платіжних засобів з урахуванням режиму роботи та обов’язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України.

Продавець (виконавець) зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.

Подробнее...

Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку ДП «Лисичанський ринок» м. Лисичанська

 Сьогодні, 20 травня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації разом зі спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, на ринку ДП «Лисичанський ринок» проведено захід з питань дотримання норм Закону України «Про захист прав споживачів»

Подробнее...

Проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі

 Сьогодні, 29 липня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації спільно з співробітниками ВП № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в Луганській області проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресами: вул. Гетьманська, ім. В. Сосюри, та на території, прилеглій до ринку ДП «Лисичанський ринок».

За підсумками рейду складено 4 адміністративних протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).

Подробнее...

Товари, що не підлягають обміну або поверненню

 Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Подробнее...

Поради споживачу при придбанні тонометру

 У зв’язку із скаргами споживачів на тонометри неналежної якості, що придбані у аптеках надаємо декілька порад щодо їх придбання.

На що треба звернути увагу при купівлі тонометру?

Тонометр — це виріб медичного призначення, який дозволяє виміряти кров’яний тиск в артеріях. Модель тонометру слід підбирати в залежності від особливостей кожної конкретної людини, тому на вибір моделі може піти чимало часу. Проконсультуйтесь з сімейним лікарем. По можливості, перед купівлею протестуйте кілька моделей тонометрів різних виробників для вибору найбільш оптимального варіанту. Перевірте, чи підходить манжета по розміру. Переконайтесь в наявності сервісних центрів, що мають право здійснювати гарантійне обслуговування виробу (зазвичай, серйозні виробники відкривають сервісні майстерні у всіх регіональних центрах країни).

Подробнее...

Які права має споживач у разі придбання ним продукту харчування неналежної якості

 Якість продуктів харчування не завжди можна визначити за їх зовнішнім виглядом. Але, якщо ви вдома виявили, що товар неякісний, слід принести його у магазин, пред’явивши чек.

Відповідно до п.8 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Подробнее...

Якщо придбали товар по акції, чи можна його повернути?

 Напередодні будь-яких свят магазини міста рясніють акційними пропозиціями та знижками. Але у деяких магазинах можна зустріти напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає». Чи дійсно товар, який придбаний за акцією, не підлягає поверненню та обміну?

Напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає» суперечить нормам чинного законодавства.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Подробнее...

Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку «Джамілі» м. Лисичанська

 З метою посилення співпраці спеціалісти відділу споживчого ринку військові-цивільної адміністрації м. Лисичанська разом зі спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області 25 березня 2021 року було проведено захід в рамках виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2020 № 1585-р та Плану роботи відділу споживчого ринку на 2021 рік.

Подробнее...

Рейди з ліквідації стихійної торгівлі тривають

 Вчора, 23 червня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської ВЦА та співробітниками відділу поліції № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в рамках роботи мобільної групи проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі. Перевірки здійснені в районах: ДП «Лисичанський ринок», вул. ім. В. Сосюри; ринку «Джамілі», пр. Перемоги та біля ПК «Діамант», вул. Першотравнева.

За підсумками рейду складено 6 адміністративних протоколів за порушення ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).

Подробнее...

Спільна робоча нарада з питань роботи інформаційно-консультаційної служби «гаряча лінія»

 

 25 березня у військово-цивільній адміністрації м. Лисичанська спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з спеціалістами відділу споживчого ринку було проведено робочу нараду щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія».

Під час наради були обговорені проблемні питання, які виникають при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання типових ситуацій, надані роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Подробнее...