Які документи необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису?
- До відома підприємців
- 17.09.2013
Міндоходів на офіційному веб-сайті 10.09.2013 розмістив брошуру-роз’яснення щодо переліку документів, які подаються юрособами, фізичними особами — підприємцями та фізособами для отримання посиленого сертифіката ключа.
Так, зокрема, фізичній особі — підприємцю для отримання посиленого сертифіката ключа потрібно подати:
- заповнену та підписану Реєстраційну картку, за необхідності з Додатком до розділу 2 Реєстраційної картки, у двох примірниках;
- копію паспорту заявника та підписувача (копії
1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника паспорту; - копію облікової картки платника податків заявника та підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);
- копію (засвідченою фізичною особою — підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).
Детально ознайомитися з переліком документів можна за посиланням:http://minrd.gov.ua/broshuri-ta-listivki/110388.html
Інформація з сайту Держпідприємництва (http://www.dkrp.gov.ua/info/2242)