Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину
- Центр зайнятості інформує
- 04.01.2021
На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями. Консультації можуть надаватися як при особистому відвідуванні установи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо). Групові заходи для населення проводяться дистанційно, за допомогою платформи ZOOM.
Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:
— особисто, під час відвідування центру зайнятості;
— через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів. Фахівці центрів зайнятості шукають для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.
Гаряча лінія Луганського обласного центру зайнятості: (0645)
Луганський обласний центр зайнятості