Про звернення громадян, які надійшли до ВЦА м. Лисичанська у січні 2021 року
- Аналіз звернень громадян
- 25.01.2021
Протягом січня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 214 звернень громадян:
- 36 письмових (27 — поштою, 9 — електронною поштою),
- 164 — дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
- 14 звернень-дзвінків на телефонну «гарячу лінію» ВЦА м. Лисичанська.
З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 103 звернення, 59 з яких стосувались підвищення тарифів, ремонту покрівель, відновлення освітлення вулиць міста та сходових клітин у під’їздах будинків, благоустрою територій, вивозу сміття.
З питань ліквідації поривів водоводів, усунення заторів у каналізаційних колодязях, відновлення водопостачання та оплати послуги надійшло 29 звернень громадян.
15 мешканців міста звернулись зі скаргами на незадовільне теплозабезпечення помешкань та збільшення оплати за послугу.
З питань соціального захисту було подано 70 заяв, з котрих 50 стосувались затримки виплати коштів державної соціальної допомоги за січень 2021 року, нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат, надання пільг на опалення, матеріальної та гуманітарної допомоги, решта — інші питання соціального захисту.
З питань охорони здоров’я надійшло 20 заяв, які стосувались забезпечення інсуліном за пільговими рецептами, медичного обслуговування та безкоштовного лікування.
10 зареєстрованих звернень з питань освіти та виховання стосувались виділення коштів на утримання дитячого садочку «Калінушка» (м. Привілля) та передачі до комунальної власності міста дитячого садочку «Колосок».
4 заяви надійшло з приводу відновлення руху автобусу по маршруту № 107 (на Дібровку) та організації роботи транспорту в період похолодання до −17 градусів.
7 звернень отримано з питань надання довідок, землекористування, захисту прав споживачів, декомунізації та діяльності органів місцевого самоврядування.
Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.
У минулому місяці (грудень 2020 року) було розглянуто 281 звернення громадян. Позитивно вирішено 98, по 166 надані відповідні роз’яснення, 8 направлено за належністю.
Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Світлана Михайлів