Інформаційно-аналітична довідка за підсумками I півріччя 2017р. щодо стану розгляду звернень громадян у м. Лисичанську, Новодружеську, Привіллі

На п.1 розділу IV протокольних доручень (вихід. 35/2184 від 17.03.2017) Лисичанська міська рада надає інформаційно-аналітичну довідку щодо стану розгляду звернень громадян за результатами I півріччя 2017р. у м.м Лисичанську, Новодружеську, Привіллі.

Станом на 01.07. 2017р. до міських рад мм. Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля надійшло 1901 звернення громадян, що на 260 (або 12%) менше ніж за аналогічний період 2016р. (2161).

Серед них отримано поштою 562, під час особистих прийомів — 502.

Через ДУ «Луганський обласний контактний центр» до Лисичанської міської ради надійшло 800 звернень громадян, що на 324, або на 28% менше ніж за 2016 рік (1137).

Більшість питань, з якими зверталися громадяни стосувались комунального господарства (ремонту покрівель, ліфтів та доріг), відновлення водопостачання, виплати соціальної допомоги, отримання субсидій, переоформлення пенсій.

Протягом шести місяців п. р. на сайті єдиної системи місцевих петицій оприлюднено 37 ( у 2016р.-6 ) електронних петицій від мешканців м. Лисичанська. На сьогоднішній день одна з них ( «Безпритульні тварини») набрала необхідну кількість підписів та була розглянута на засіданні виконкому міськради.

За вказаний термін 2017р. надійшло 90 колективних звернень.

Основними питаннями, які були порушені у колективних зверненнях, є наступні: експлуатація та ремонт житлового фонду, покращення водо — та електропостачання, ремонт автодоріг, надання соціальної допомоги.

Від центральних та обласних органів влади надійшло 54 звернення громадян, що на 58 звернень (або 50%) менше, ніж у 2016 р. (105), у тому числі від:

Адміністрації Президента України — 12 звернень;

Кабінету Міністрів України — 3;

Народних депутатів — 2;

ЛОГА — 27 ;

Від інших органів влади — 10.

Від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло звернень, у тому числі від:

— інвалідів ВВВ, учасників війни та бойових дій — 28;

— інвалідів загального захворювання — 50;

— ветеранів праці та пенсіонерів — 99;

— членів багатодітних сімей та одиноких матерів —24;

— учасників ліквідації аварії на ЧАЕС — 8 .

Протягом 2017р. у зверненнях мешканців мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля всього було порушено 1164 питання.

Перше місце за кількістю звернень посідають питання комунального господарства — 402, що складає 34 % від загальної кількості.

Друге — питання соціального захисту — 353, або 30 %.

Третє — питання житлової політики — 142, або 12 %.

Показники надходження звернень з інших питань наступні:

земельних відносин — 26,

транспорту та зв’язку — 35

праці та заробітної плати — 22

охорони здоров’я — 21

освіти та виховання — 13

забезпечення дотримання законності та правопорядку — 18.

З усієї кількості звернень, що надійшли за шість місяців 2017р., вирішено позитивно 702 звернення, надані роз’яснення на 844, відхилено —10, відправлено за належністю — 14 звернень , не підлягають розгляду — 3, взято до уваги — 33.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом поточного року керівництвом виконкому міськради проведено 58 особистих прийомів, у т. ч. 2 — виїзних, 3 засідання комісії з розгляду звернень громадян.

Виконком Лисичанської міської ради інформує про те, що в практику роботи зі зверненнями громадян у м. Лисичанську впроваджені рекомендовані форми спілкування з громадянами.

Зокрема, забезпечено організацію особистого прийому осіб для надання безоплатної первинної правової допомоги. З метою забезпечення реалізації громадянами права на отримання безоплатної первинної правової допомоги затверджений Порядок надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції Лисичанської міської ради та її виконавчих органів.

Всі телефони спеціалістів відділу по роботі з листами та зверненнями громадян по суті є постійно діючими «Гарячими телефонними лініями», тому що жодний дзвінок мешканців міста не залишається без уваги.

На сайті Лисичанської міськради щотижня розміщуються інформації про характер звернень громадян та результати їх розгляду.

Зі сторінок міської газети «Новий путь» громадяни постійно отримують роз’яснення з найбільш актуальних питань, що їх хвилюють.

Узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються у ЗМІ після слухання даного питання на засіданнях виконкому міськради та апаратних нарадах керівників підприємств, установ та міськради.

Міський голова С. І. Шилін

Михайлів С. І. , 73194