Робота зі зверненнями є пріоритетною у повсякденній діяльності управління соціального захисту населення
- УСЗН інформує
- 19.10.2021
Робота зі зверненнями є пріоритетною у повсякденній діяльності управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі — Управління).
Впродовж 9 місяців 2021 року до Управління надійшло 1326 звернення громадян, з них: 2 депутатських звернення, 1 колективне звернення, 575 звернень на Урядову «гарячу лінію» та обласну «гарячу лінію», 428 звернень від відділу по роботі з листами та зверненнями громадян, 320 звернень безпосередньо до управління (311 — поштою, 9 — електронною поштою).
Спостерігається збільшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 516 (39%). Актуальними лишаються питання з призначення державних соціальних допомог (зокрема, на дітей одиноким матерям, багатодітним сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю) та житлових субсидій — 687 звернень (51,9%). Збільшилась кількість звернень громадян щодо виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня — 213 (16,8%).
У зв’язку з несприятливою епідеміологічною ситуацією зросла кількість звернень від мешканців Лисичанської територіальної громади з питання отримання одноразової грошової допомоги на лікування — 410 звернень (31%).
Позитивно вирішено — 592 або 44,7% від загальної кількості звернень громадян.
Звернення розглядаються якісно та без порушення термінів, обов’язково роз’яснюється заявникам порядок оскарження прийнятих рішень, відповідно до статті 15 Закону України «Про звернення громадян». При отриманні звернень, які не входять до повноважень управління, вони у п’ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз’ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.
З метою упередження повторних звернень працівниками управління постійно вживаються відповідні заходи реагування, із заявниками проводиться роз’яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Управління.
В Управлінні працює телефонна «гаряча лінія» — (064 51) 7 25 55.
Для організації більш зручного доступу громадян до інформації про надання управлінням адміністративних послуг соціального характеру на офіційному вебсайті Лисичанської міської ВЦА https://lis.gov.ua/ створений розділ «УСЗН».