Дії споживача у разі виявлення недоліків у виконаній роботі
- Зразки звернень за якістю товарів і послуг
- 25.06.2018
У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
· безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
· відповідного зменшення ціни виконаної роботи(наданої послуги);
· відшкодування завданих йому збитків з усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
· реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладання відповідного договору.
У разі надання неякісної послуги (виконання робіт) споживач має право скласти претензію за наданим нижче зразком.
Претензія складається в двох примірниках, один з яких реєструється у виконавця послуги (дата, ПІБ та посада особи, що приймає претензію, підпис) та залишається у споживача, а другий — залишається у суб’єкта господарювання. Якщо суб’єкт господарювання або його представник відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.