Право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості
- Зразки звернень за якістю товарів і послуг
- 25.06.2018
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі відмови обміну товару належної якості споживач має право скласти претензію за наданим нижче зразком.
Претензія складається в двох примірниках, один з яких реєструється у продавця (дата, ПІБ та посада особи, що приймає претензію, підпис) та залишається у споживача, а другий — залишається у суб’єкта господарювання. Якщо суб’єкт господарювання або його представник відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.