Сорсингова платформа Державної установи «Офіс з просування експорту України»
- До відома підприємців
- 29.05.2020
За інформацією Державної установи «Офіс з просування експорту України» (далі — ДУ), створено сорсингову платформу для підтримки та просування експорту товарів, робіт та послуг вітчизняних виробників, а саме надання сприяння у встановленні ділових зв’язків із потенційними партнерами за кордоном.
Сорсингова платформа — це онлайн-каталог українських експортерів, що дозволяє іноземним компаніям легко знайти свого бізнес-партнера серед зареєстрованих українських компаній та встановити прямий контакт. Щодня каталог поповнюється новими українськими експортерами. Для іноземного імпортера це своєрідний фільтр надійності, адже на платформу потрапляють лише верифіковані компанії.
Зареєструватися на сорсинговій платформі можна через особистий кабінет на сайті ДУ https://epo.org.ua/, обравши послугу «Сорсинг» та заповнивши необхідну інформацію англійською мовою про компанію та продукт (https://epo.org.ua/epo_profile/sourcing_service_page/).
Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам, які відповідають наступним критеріям:
1. Належність підприємства до суб’єктів малого, середнього або великого підприємництва згідно з частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України.
2. Операційна діяльність протягом мінімум 2-х років.
3. Наявність особи, що відповідає за зовнішньоекономічну діяльність із добрим володінням англійської мови.
4. Наявність сертифікації виробництва та/або продукції/послуг.
5. Наявність веб-сторінки/детального сайту-візитки англійською мовою.
Ознайомитися з вимогами до заявки на реєстрацію можна за посиланням: https://epo.org.ua/instruktsiya-po-korystuvannyu-osobystym-kabinetom/#sourcing та зі структурою та наповненням сорсингової платформи — https://epo.org.ua/en/ukranian-suppliers/.
Додаткову інформацію та допомогу можна отримати за електронною адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .
Відділ економіки Лисичанської міської ради