Перелік послуг, які надаються спеціалістами управління Пенсійного фонду України в місті Лисичанську Луганської області в залі обслуговування громадян

І.Перелік послуг для одержувачів пенсій та допомоги:

  • 1.Надання консультацій, роз’яснень щодо особливостей застосування законодавства в сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;
  • 2.Надання інформації з бази даних АСОПД та/або з матеріалів пенсійних справ;
  • 3.Розгляд документів для визначення права на пенсію (попередня оцінка пенсійних прав, надання допомоги в отриманні необхідних документів шляхом оформлення запитів до відповідних устав, організацій, підприємств);
  • 4.Прийом документів для призначення пенсій, перевід з виду на вид;
  • 5.Прийом документів та оформлення формулярів за Міжнародними угодами що стосується пенсійного забезпечення;
  • 6.Прийом документів для проведення перерахунку пенсій за нормами ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та ст. 24 Закону України «Про наукову та науково-технічну діяльність»;
  • 7.Прийом документів для проведення перерахунку пенсій у зв’язку з виникненням права на отримання надбавки або підвищення до пенсії, призначення додаткової пенсії;
  • 8.Прийом документів для проведення перерахунку пенсій призначених за спеціальними Законами (Закон України «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про статус народного депутата України», «Про Національний банк України», «Про Кабінет Міністрів України», «Про дипломатичну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про судову експертизу», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»);
  • 9.Прийом документів на запит пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання;
  • 10.Прийом документів для продовження виплати пенсій;
  • 11.Прийом документів для поновлення виплати раніше призначеної пенсії;
  • 12.Прийом документів в зв’язку зі зміною адреси проживання в межах району або міста, зміна способу виплати пенсій, продовження виплати пенсії через банківську установу, продовження виплати пенсії по довіреності;
  • 13.Прийом документів в зв’язку зі зміною прізвища, паспортних даних, внесення даних про ідентифікаційний код, переоформлення виплати пенсії на іншу особу (досягнення дитиною 18 років, оформлення припинення опікунства), поновлення виплати пенсії;
  • 14.Прийом документів для оформлення виплати пенсії у разі виїзду за кордон на постійне місце проживання;
  • 15.Прийом документів для оформлення допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
  • 16.Прийом документів для виплати пенсії у разі термінової потреби;
  • 17.Надання довідок про розмір виплаченої пенсії;
  • 18.Надання довідок про перебування/не перебування на обліку;
  • 19.Надання довідок про страховий стаж одержувача пенсії;
  • 20.Надання довідок про відсутність заборгованості перед Пенсійним фондом;
  • 21.Оформлення анкети для виготовлення пенсійного посвідчення;
  • 22.Видача пенсійних посвідчень.

ІІ. Перелік послуг для страхувальників та застрахованих осіб:

  • 1.Інформаційно-роз‘яснювальна робота з питань надходження платежів по платниках;
  • 2.Підтвердження сплати внесків для призначення пенсій;
  • 3.Роз‘яснювальна робота з питань закриття підприємств та підприємницької діяльності (порядок проведення перевірки, стан особового рахунку);
  • 4.Надання довідок про відсутність заборгованості зі сплати страхових внесків за період до 01.01.2011;
  • 5.Роз`яснення щодо порядку сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарської діяльності;
  • 6.Роз`яснення щодо порядку здійснення доплати до мінімального внеску для зарахування страхового стажу;
  • 7.Надання інформації щодо нарахованих сум згідно розрахунків фактичних витрат на доставку та виплату пільгових пенсій;
  • 8.Розгляд звернень та заяв платників і застрахованих осіб;
  • 9.Інша інформація, яка буде належати до компетенції відділу обліку надходження платежів;
  • 10.Збір і контроль прийнятих від страхувальників (юридичних і фізичних осіб) первинних документів СПОВ за попередні періоди (2000 — 2009 роки включно) згідно з Порядком № 7-6 та № 26-1;
  • 11.Прийом заяв платників на проведення перевірок стосовно коригуючих відомостей персоніфікованого обліку за попередні періоди (2000 — 2009 роки включно);
  • 12.Прийом звітності від Центрів зайнятості про застрахованих осіб, які перебувають на обліку і отримують допомогу по безробіттю (Додаток до Постанови ПФУ від 10.12.2012 № 28-1);
  • 13.Прийом звітності від осіб, які здійснюють доплату до мінімального страхового внеску (таблиця 2 Додатку 6);
  • 14.Прийняття анкет застрахованих осіб від страхувальників (юридичних і фізичних осіб) для виготовлення свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • 15.Видача страхових свідоцтв страхувальникам (юридичним і фізичним особам);
  • 16.Реєстрація користувачів WEB — порталу Пенсійного фонду України;
  • 17.Прийом від громадян заяв на отримання інформації з Реєстру застрахованих осіб і надання інформації згідно установлених правил, а саме, наявність паспорта, реєстраційного номера карточки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • 18.Надання страхувальникам і застрахованим особам методичної допомоги стосовно ведення Реєстру застрахованих осіб;
  • 19.Надання громадянам допомоги та консультацій під час отримання інформації з інформаційних кіосків.

Режим роботи залу обслуговування громадян:

з 08.00 до 08.30 - організаційні питання, навчання спеціалістів;

з 08.30 до 16.15 - понеділок — четвер, з 08.30 до 15.15 - п’ятниця: обслуговування громадян та надання послуг;

з 12.00 до 12.45 - обідня перерва;

з 16.15 до 17.00 – понеділок - четвер, з 15.15 до 15.45 - п’ятниця — організаційні питання (обробка прийнятих документів, їх аналіз та передача до структурних підрозділів управління для подальшого опрацювання).

В передсвяткові дні обслуговування громадян скорочується на 1 годину

Зал обслуговування громадян знаходиться на першому поверсі приміщення управління Пенсійного фонду України в місті Лисичанську Луганської області, розташованого за адресою: місто Лисичанськ, вул. Свердлова, 347.

Телефон «гарячої» лінії: (06451)42738

Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанськ