Коло послуг поширюється
- Для платників податків
- 30.07.2013
«Сервісне обслуговування суб’єктів бізнесу є пріоритетним завданням у роботі ДПІ у м. Лисичанську. Про необхідність функціонування такого сервісу свідчить постійне зростання кількості наданих у Центрі обслуговування адміністративних, консультаційних, інформаційних та інших послуг, необхідних для ведення бізнесу», — про це розповіла Світлана Володимирівна Віблая, начальник відділу IT та обліку платників.
З початку 2013 року 62% всіх наданих у Центрі обслуговування платників податків м. Лисичанська послуг, стосувались податкової звітності. Видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів складає — 38% та 10% послуг стосувались роз’яснень щодо сплати податку на прибуток, ПДВ, оподаткування фізосіб.
Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, з початку 2013 року, в сервісному центрі видано 1954 реєстраційних номера облікової картки платника податків, прийнято 648 — Форми
«Залишається незмінним наше розуміння суті податкового сервісу: мінімізація документообігу; простота та зручність процедур реєстрації, сплати податків, які дають змогу обслуговувати платників дистанційно; зменшення часу на адміністрування платежів та інші формальності», — відзначила Світлана Віблая.
Інформаційно-комунікаційний сектор ДПІ у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області