Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном?

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

Які документи потрібні?

  • - Заповнена заява за формою № 5ДР.
  • - Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де можна отримати картку платника податків:

  • - особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • - за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • -через представника в українській податковій.

Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

  • - довіреність,
  • - документ, що посвідчує особу представника,
  • - копію документа, що посвідчує особу довірителя.