Претензійне повернення квитків відтепер онлайн

IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів.

Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.

Для цього треба:

- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;

- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;

- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;

- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;

- дочекатись результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.

Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

1) якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;

2) якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;

3) якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;

4) якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;

5) якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);

6)  якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;

7) якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.

Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими

Укрзалізниця