Центр надання адміністративних послуг
- 07.07.2014
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!!!
Нагадуємо, що на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» № 5203-VI від 06.09.2012р. з 01.01.2014 року розпочав свою роботу ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У М. ЛИСИЧАНСЬКУ (далі ЦНАП), який буде знаходиться за адресою : 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Красногвардійська, буд. 63
Графік роботи центра:
Понеділок - 8 00 – 17 00
Вівторок - 8 00 – 17 00
Середа - 8 00 – 17 00
Четвер - 8 00 – 17 00
П’ятниця 8 00 – 16 00
Субота 8 00 – 15 00
Без перерви на обід
Неділя – вихідний
Дозвільний центр– є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг. Це робочий орган Лисичанської міської ради, в якому місцеві дозвільні органи та державні адміністратори діють за принципом організаційної єдності щодо видачі документів дозвільного характеру, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.
ТИМЧАСОВОдо завершення ремонтних робіт у приміщенні ЦНАП
Адміністратори Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську ведуть прийом відвідувачів за адресою: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Комсомольська, буд .10, каб. 16, 18, 21
Дозвільний центр працює за старою адресою : 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, д.62, каб. 22.
У Центрі можна отримати:
1) адміністративні послуги з питань:
Архітектури і містобудування
- видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
- видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки;
- внесення змін до будівельного паспорту забудови земельної ділянки;
- присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;
- видачі паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
- продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
- внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (у частині ескізів фасадів);
- видачі дозволу на переобладнання і перепланування жилого будинку (жилого приміщення).
Приватизації житла та взяття на квартирний облік
- взяття на облік громадян за місцем проживання, які потребуються поліпшення житлових умов;
- приватизації квартири в багатоквартирному будинку, одноквартирного будинку, житлового приміщення у гуртожитку;
- видачі ордера на службове жиле приміщення;
- видачі ордера на жиле приміщення/жилу площу у гуртожитку;
- видачі охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення.
Сім’ї та молоді
- видачі посвідчень членам багатодітних сімей;
- продовження строку дії посвідчень членів багатодітної сім’ї;
- підготовки клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
Справ дітей
- видачі «Єдиного квитка».
Архівних документів
- видачі довідки про стаж роботи і заробітну плату на призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах;
- видачі довідки про стаж роботи на призначення (перерахунок) пенсії;
- видачі довідки про заробітну плату на призначення (перерахунок) пенсії.
Роботи з громадськістю
- видачі дозволу на створення органу самоорганізації населення;
- легалізації органу самоорганізації населення.
Житлово-комунального господарства
- видачі ордеру на видалення зелених насаджень;
- переведення житлових приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду в нежилі;
- видачі дозволу на перепоховання останків померлих.
Культури
- видачі дозволу на розміщення об’єктів пересувної мережі сфери відпочинку та розваг.
Землеустрою
- надання відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою;
- надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у ДЗК відомостей про додержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації.
Міграційної служби
- обміну паспорта громадянина України у зв’язку зі зміною прізвища;
- вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45- річного віку.
Інші послуги
- посвідчення підпису голів вуличних та домових комітетів;
- видачі копій рішень міської ради;
- видачі копій рішень виконавчого комітету міської ради;
- видача довідок про припинення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, припинення яких зареєстровано до 01.07.2004 р.
2) Документи дозвільного характеру :
- дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
- рішення про передачу у власність, надання в постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності;
- рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей (на об'єкт поводження з відходами);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей (щодо умов обігу отруйних речовин, у тому числі продуктів біотехнології та інших біологічних агентів);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення (щодо здійснення медичної практики);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення (щодо здійснення освітньої діяльності);
- експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), які здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі;
- експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків;
- експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів;
- дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
- погодження маршруту дорожнього перевезення небезпечного вантажу;
- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- дозвіл на порушення об’єктів благоустрою;
- дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря;
- декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- декларація про початок виконання будівельних робіт;
- декларація про готовність об'єкта до експлуатації;
- декларація про утворення відходів;
- декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
та інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством
Більш детальну інформацію щодо послуг, які надаютьсяу Центрі надання адміністративних послуг можна отримати за телефонами: (06451) 7-37-23, 7-32-47, 7-33-19, (095) 655-86-06.
Центр надання адміністративних послуг це:
· простота в обслуговуванні;
· своєчасність надання послуг;
· розширені та зручні часи прийому, у т.ч. робота без перерви та у суботу;
· організація надання послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
· новий підхід до прийому заявників – у відкритому приміщенні замість кабінетно-коридорної системи.
Лисичанська міська рада