Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську змінив адресу (фото)
- 25.09.2015
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У м. ЛИСИЧАНСЬКУ (далі ЦНАП) працює у місті з 31.12.2013 року на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI.
ЦНАП створений за ініціативою і сприяння керівництва міста, але втілення ідей у життя було б неможливим без методичної, а головне, матеріальної підтримки нашого надійного партнера — німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, з якою ще у березні 2013 року була укладена Угода про співпрацю, що триває і до тепер.
До серпня 2015 року через неможливість завершення капітального ремонту відведеного приміщення ЦНАП був вимушений приймати відвідувачів на пристосованих територіях. На допомогу місту прийшли партнери.
В результаті міграції населення з зони бойових дій на контрольовані українською владою території збільшилось навантаження на органи місцевого самоврядування та органи державної виконавчої влади в питаннях надання якісних адміністративних послуг. Керівництвом проекту «Реформа управління на сході України», який виконується GIZ за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини, було прийнято рішення надати допомогу районним державним адміністраціям та міським радам Луганської області для покращення умов надання адміністративних послуг.
(Довідка: Die Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH як федеральна компанія підтримує уряд Німеччини в досягненні цілей у галузі міжнародного співробітництва заради сталого розвитку. В рамках німецько-українського співробітництва в Україні, зокрема, реалізуються проекти у сферах сталого економічного розвитку, енергоефективності, підвищення якості державного управління та профілактики ВІЛ / СНІДу.)
В рамках цієї допомоги був проведений ремонт приміщень 12 Центрів надання адміністративних послуг, проведено повну заміну меблів та оргтехніки, облаштовані робочі місця, які підключені до електронної системи, та відремонтовані кімнати для відпочинку персоналу. В числі цих центрів знаходиться і ЦНАП м. Лисичанська.
Завдяки спільним зусиллям керівництва міста, партнерів, керівника та працівників ЦНАП сьогодні місто має сучасне відремонтоване приміщення, облаштоване необхідними меблями та технікою, яке відповідає вимогам законодавства та створює зручні умови як для відвідувачів, так і для співробітників Центру.
Такі осередки покликані не лише спростити життя громадян, а й дозволяють долучитись українській спільноті до європейської культури надання адміністративних послуг, навчити українців піклуватись один про одного, цінувати час і людські ресурси, можуть стати зразками для реформування адміністративної системи нашої держави.
Центри надання адміністративних послуг створюються для зручного та швидкого обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Це можливість отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці. ЦНАП — це
-
· простота в обслуговуванні;
-
· своєчасність надання послуг;
-
· розширені та зручні часи прийому, у т.ч. робота без перерви та у суботу;
-
· організація надання послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
-
· новий підхід до прийому заявників — у відкритому приміщенні замість кабінетно-коридорної системи.
-
Так за період існування через ЦНАП у м. Лисичанську надано 11 118 адміністративних послуг.
Перевагами ЦНАП для міста є:
-
· задоволені громадяни;
-
· впорядковані умови праці співробітників ЦНАП;
-
· раціональні процедури прийняття рішень;
-
· мінімізація умов для корупції та зловживань;
-
· покращений інвестиційний клімат.
Після завершення капітального ремонту ЦНАП радо зустрічає відвідувачів за адресою : 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Красногвардійська, буд. 63.
Тимчасовий графік роботи центру:
Понеділок — Четвер 8 00 — 17 00
П’ятниця 8 00 — 16 00
Субота 8 00 — 13 00
Без перерви на обід
Неділя — вихідний
У Центрі можна отримати 62 адміністративні послуги з питань:
Архітектури і містобудування
-
· містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;
-
· будівельний паспорт забудови земельної ділянки;
-
· внесення змін до будівельного паспорту забудови земельної ділянки;
-
· присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;
-
· видачі паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
-
· продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
-
· внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (у частині ескізів фасадів);
-
· дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
Приватизації житла та взяття на квартирний облік
-
· взяття на облік громадян за місцем проживання, які потребують поліпшення житлових умов;
-
· приватизація квартири в багатоквартирному будинку, одноквартирного будинку, житлового приміщення у гуртожитку;
-
· видача ордера на службове жиле приміщення;
-
· видача ордера на жиле приміщення/жилу площу у гуртожитку;
-
· видача охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення.
Сім’ї та молоді
-
· видача посвідчень членам багатодітних сімей;
-
· продовження строку дії посвідчень членів багатодітної сім’ї;
-
· підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
Справ дітей
-
· видача «Єдиного квитка».
Архівних документів
-
· видача довідки про стаж роботи і заробітну плату на призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах;
-
· видача довідки про стаж роботи на призначення (перерахунок) пенсії;
-
· видача довідки про заробітну плату на призначення (перерахунок) пенсії.
Роботи з громадськістю
-
· видача дозволу на створення органу самоорганізації населення;
-
· легалізація органу самоорганізації населення.
Комунальної власності
-
· видача рішення про передачу у власність, надання в постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності;
-
· видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності;
Житлово-комунального господарства
-
· видача ордеру на видалення зелених насаджень;
-
· переведення житлових приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду в нежилі;
-
· видача дозволу на перепоховання останків померлих.
Культури
-
· видача дозволу на розміщення об’єктів пересувної мережі сфери відпочинку та розваг.
Землеустрою
-
· видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;
-
· видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;
-
· видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
-
· державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
-
· внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;
-
· внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;
-
· внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;
-
· державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;
-
· внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу;
-
· виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;
-
· видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю);
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);
-
· надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про:
землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
обмеження у використанні земель;
земельну ділянку;
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
Державної міграційної служби
-
· обмін паспорта громадянина України у зв’язку зі зміною прізвища;
-
· вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку;
-
· видача паспорта громадянина України особам, які досягли 16-річного віку;
-
· обмін паспорта громадянина України у разі непридатності для користування.
Ветеринарної медицини
-
· експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків;
-
· експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
Держсанепідслужби
-
· видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення;
-
· видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення (щодо здійснення медичної практики);
-
· видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення (щодо здійснення освітньої діяльності);
-
· видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей (на об’єкт поводження з відходами);
-
· видача та поновлення експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;
-
· видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення (щодо отримання дозволу на роботу із мікроорганізмами І-ІV групи патогенності та рекомбнінатними молекулами ДНК);
-
· висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей (щодо провадження господарської діяльності із зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів);
-
· розгляд документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та прийняття попереднього рішення щодо можливості/неможливості видачі документа дозвільного характеру — дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Реєстраційної служби
-
· державна реєстрація права власності за свідоцтвом про право власності на житло, видане міською радою згідно із Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду»;
-
· державна реєстрація права власності на нерухоме майно, за рішеннями міської ради про надання (передачу) у власність громадянам земельних ділянок;
-
· державна реєстрація права комунальної власності на земельну ділянку (за рішення органу виконавчої влади про передачу земельної ділянки у користування).
Інші послуги
-
· посвідчення підпису голів вуличних комітетів;
-
· видача копій рішень міської ради;
-
· видача копій рішень виконавчого комітету міської ради;
-
· видача довідок про припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців, припинення яких зареєстровано до 01.07.2004.
Прийом декларацій
-
· декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Більш детальну інформацію щодо послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг, можна отримати за телефонами: (06451) 7-37-23, (095) 655-86-06, 7-32-47, 7-33-19, або за електронною адресою: adminposluga@lis.gov.ua.
Лисичанська міська рада